Compendiu pentru Doberman

Sunt femei pe lumea asta
Fără nimeni să le ţie de urât,
Căci pe umeri îşi ţin ţeasta
Doar să nu le plouă-n gât.

Şi cum treabă multă n-au
Nebăgate fiind în seamă,
Toată ziua pe cur stau
Şi ne caută şi-n zeamă.

Se agită şi fac spume
Iritând lumea din jur
Erijându-se-n cutume
Taman când ne cată-n cur!

Dacă-ncerci să-ţi iei o bluză
Decoltată larg pe piept,
Le vezi molfăind din buză
Şi privindu-te suspect.

Ele fiind mereu perfecte
Doar că…nu le fute nimeni,
Căci pe feţele abjecte
Bubele-s cam pretutindeni.

Un amic mi-a spus odată:
„Pe astfel de muieri ciufute
Un bărbat întâi se-mbată
Doar din spaima de a le fute”

Şi am râs atunci cu el
Nevroind să-ţi dau crezare,
Dar azi m-am lovit nițel
De-o cucoană-n aşa stare.

Tot mereu mă scotoceşte
Orice-aş spune sau aş face
E ca râia şi-mi beleşte
Şi-ncercarea mea de-a tace.

Tinicheaua de sub coadă
Ce îmi zdrăngăne ciudat
Zornăind mintea-i năroadă
Pe cerebelu’ atrofiat!

Un compendiu deşuchiat
Astăzi eu am să-ţi dedic
Doberman, şi doar constat
De tine, NU MĂ DEZIC !

8 gânduri despre „Compendiu pentru Doberman

    • Mulţumesc pentru aprecierea arătată! Dedicaţia este făcută doar ca o dovadă a faptului că uneori e bine să asculţi sfaturile celor mai îndreptăţiţi să le ofere. De obicei nu vedem anumite bârne decât după ce ne izbesc vizibil şi dureros în nas.
      Lui Doberman nu îi este lene să scrie ci doar are mult prea multă treabă. Eu doar încerc să-i mulţumesc fiindcă există.

  1. Superba descrierea! 🙂 Dar ce crezi, femeile care au teasta ca sa nu le ploua in gat au creier? 🙂 Eu cred ca nu au creier propriu, dar gasesc diverse solutii jenante 🙂

    • @ Pshihoterapeutul
      Mulţumesc pentru apreciere, dar totuşi, dacă nu au creier propriu nu cred că ar găsi nici chiar soluţiile jenante că nu ar ştii unde să caute. 😀

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

