Leapşa

E un nou trend in bloggosferă, bag seamă. Îi zice leapşa. Prima dată am vrut să mă fac că nu văz, dar neah, ţi-ai găsit. M-a prins Spioana şi mi-a dat-o. Cică ce, io am curaj să spui ce-mi place, au ba?! Şi făcu ea ce făcu şi mă puse la ambâţ. Aşea, ca să să nu zică ea că-s cu teamă, că nu-s. Şi adică să mă apuc să număr pe dejtele toate de la mâna stângă şi dreaptă 10 chestiuni (nah! că-mi dete peste mână, cică nu-s chestiuni, sunt lucruri măi, dar eu tot chestiuni am să le zic) de-mi plac mie tare, tare.
Deci care va să zică:
– Îmi place să citesc la nebunie, aşezată în pat şi cu picioarele cocoţate pe pereţi, până mă uită sfântu’ şi mi se învineţesc gleznele din cauza sângelui care a luat-o la vale.
– Îmi place să scriu pamflete despre prostia omenească, şi mulţumesc pe această cale tuturor celor care există să-mi dea mie idei şi care reprezintă o sursă neostoită de inspiraţie.
– Îmi place mirosul colbului udat de ploile scurte de vară.
– Îmi place să şofez, mai ales când merg cu viteză cât mai mare şi dau muzica la maxim
– Îmi place să citesc multe blogguri care demonstrează că românul e născut poet, e cult şi mereu are ceva inteligent de spus.
– Îmi plac maşinile Ford
– Îmi place să râd, aşa de mult încât consider că orice zi în care nu râd e o zi pierdută.
– Îmi place să gătesc pentru prieteni
– Îmi place să mă plimb pe câmp cu câinii mei care sunt 2 nebuni şi aleargă după ciori scoţând sufletul din mine ca să-i prind
– Îmi place să fac cadouri, căci nimic nu e mai plăcut decât să citeşti bucurie în ochii celui ce te priveşte.
Şi de fapt îmi plac mult, mult mai multe chestiuni, dar multe din ele sunt doar la mine în suflet.
Hmmmm, şi acuma să dau leapşa. Păi unul e Standddown, dacă nu şi-a luat-o deja şi altul e Kripto( care sigur o să mormăie în barbă)

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

