Mitzaa Biciclista & Zefira

Mnoah! Deci chestiunea în speţă e tare delicată şi legată cu şnur. Că mi-a zis Serioja, apropitarul stabilimentului în care io am voie să-mi fac de cap în toate felurile, adică taman prezentul blog, că să nu mai umblu cu numele de fată (cel de Zefira adică) şi să rămân cu cel de madamă serioasă şi coană mare(adică Mitzaa Biciclista) pentru că se confuzează d’mnealui. 😀
Şi p-ormă zice că par că-s neserioasă, că dacă am două nickuri e clară trebuşoara că o să zică lumea că am personalităţi multiple, că-s dualistă cică, fiindcă Zefira-i blândă şi cu gândul la prostioare şi giumbuşlucuri, pe când Mitzaa e o cucoană îmbăţoşată a cărei principală ocupaţiune e aceea de băgare a băţului prin gardurile cetăţenilor (ne)turmentaţi. 😀
Acuma eu, fire cu prinţipii şi cu inimă temătoare, nu m-am putut împotrivi şi m-am supus voinţei dumisale bucuroasă că nu m-a pus să zic tare „Sărumâna conaşule!” şi când am promis că d’acu în colo voi rămâne doar Mitzaa tot am ţinut mâna la spate cu două degete încrucişate gândindu-mă că atunci când nu-i atent iar am să scriu câte o povestire cu mici picanterii, numa’ aşa de of! 😛

3 gânduri despre „Mitzaa Biciclista & Zefira

  1. Vreau si eu s-o cunosc pe Zefira. Dualismul se refera la capacitatea de a iubi doi barbati in acelasi timp fara sa se prinda fraierii? Vad ca persista si aici gaura neagra de pe polimedia.us: pai sub titlu zice ca articolul a fost Posted on 06-03-2011-05-2008. Ma uit si mi se strepezesc ochii.

    • E o eroare din setare. Serioja a făcut domeniul şi împreună, adică el Serioja, eu Mitzaa Biciclista (Zefira), Mafioata şi Shaytan, scriem ceea ce ne trece prin cap dar mai ales prin suflet.
      De ce Zefira şi Mitzaa Biciclista la un loc? Pentru că eu am mai scris pe un alt blog, Serioja la fel, apoi împreună am mai făcut câte ceva şi iată-ne azi într-o formulă mai altfel un pic 🙂
      Nu scriem pentru bani, nu pentru publicitate, ci pur şi simplu pentru că ne place să facem asta.
      Aşa cum ne place să şi citim.
      Tot ce este postat aici ne aparţine 🙂
      Suntem onoraţi de a ne fi vizitat, iar cu mine se poate lua legătura la adresa din CONTACT.

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

