Iubesc marea…

Brrr…Suntem in luna lui Martie, dar inca ne luptam cu nametii de zapada si induram un frig naprasnic. Visam cu ochii deschisi la zilele toride de vara, strazile suprapopulate de copii, varstnici, adolescenti, muzica la fiecare colt de bloc, stranduri pline ochi, dar mai ales la Mare.
Iubesc Marea desi nu stiu sa inot. Odata scapata la apa sunt mai rau ca o broasca . 😀 Nu ma mai scoate nimeni de acolo, decat la lasarea serii si asta pentru ca a doua zi stiu voi fi iar la apa. E straniu insa ca iubesc Marea. De ce? Pai adica voi vrei sa spuneti ca nu ati avut niciodata parte de intamplari neplacute la Mare? Ca ati trait doar clipe frumoase, romantice, siropoase, ca ati avut parte doar de zile de lafaiala totala sub razele jucause ale soarelui, stinsa cu distractii pe cinste care se intindeau pana dimineata tarziu cand va trezeati mahmuri pe plaja si de foo thaiuri ca-n filme, cu necunoscuti care v-au facut sa va simtiti ca-n Seherezada din 1001 de nopti? Bre..atunci eu sunt ghinionista in persoana. Eu nu am avut parte de toate astea, ba dimpotriva as putea spune. Primul meu contact cu Marea a fost ciudat…si era sa fie definitiv si irevocabil. Parca vad si acum…

August, Mangalia, 9:00 A.M. -> debarcarea din trenul ce ne-a purtat toata noaptea spre taramul mult visat pana atunci. Aglomeratie, cazare, dus si fuguta pe plaja la intalnirea cu Marea. Douazeci de minute mai tarziu eram deja in camera de hotel, caci cerul s-a suparat rau pe turisti si cu tunete si fulgere i-a alungat la casele lor. Toarna cu galeata pana tarziu in noapte. Asta este, poate maine avem mai mult noroc.
Dimineata. Yeeey, in sfarsit apa, soare si baieti frumosi! Intru la inceput timida pana la genunchi, sa ma familiarizez cu miscarea aia de dute-vino (a valurilor 😀 ) insa prind repede curaj si ma iau dupa ceilalti din grup, avantandu-ma mai inspre larg. Gata, nu ma mai scoate nimeni de aici pana diseara. Bineee, ies eu singurica atunci cand vad cate un tip dragut trecand prin raza mea de actiune, dar parca as fi invizibila, nu ma vede nimeni. Ma consolez spunand ca poate suntem prea multe tipe frumoase pe metru´ patrat fiind ametiti saracii baieti si ca oricum sunt aici doar pentru balaceala si nimic altceva ( ya right!).
Prima zi la apa trece pe nesimtite, la fel si prima noapte in care am ales sa dorm, asta pentru ca nici noaptea anterioara nu dormisem fiind fascinata de prima furtuna la Mare si de spectacolul, muzica si dansul stropilor de ploaie oferit pe pervazul geamului meu(deh, romantica incurabila).
9:20 A.M. Telefonul suna insistent. Ai mei, care sunt pe plaja de ceva timp si incearca sa ma trezeasca.Primul lucru la care ma gandesc e ca am ratat rasaritul. Ma mananca toata pielea, wtf? Auch..am pe piele niste ´´vulcani´´ gata sa ´´erupa´´, care ma fac sa ma scarpin rau. Great! Mai bine de atat nu se putea. Daca ieri nu ma observa nimeni, cu siguranta acum voi fi ´´Maimutica´´ plajei. Pun pe mine o rochita vaporoasa, care sa mascheze cat de cat dezastrul si ma indrept spre ai mei, care imi deraiaza directia direct catre cabinetul medical. Se pare ca am luat o ciuperca, sau ceva de genul, de la apa, asa ca ma pricopsesc cu o sacosa de unguiente si antibiotice si aia sunt. Aaa, si mai usor cu expunerea buboaicelor la soare, apa si fiinte, clar?!? Ma risc alegand sa-mi balacesc si sa-mi camuflez ´´vulcanii noroiosi´´ in apa, zicand ca nimic nu mi se mai poate intampla acum. Seara numarul buboaicelor se dublasera iar mancarimea era insuportabila. Iesim la o plimbare prelungita mult in noapte sfarsind apoi in camera de hotel in care duc o lupta crancena cu mancarimile pana spre zorii zilei.
9:00 A.M. Suna la usa…insista…Of, iar am ratat rasaritul. 😦 Ma indrept catre usa. Un tip bine, frumusel, cu sutienul meu de la costumul de baie in mana:
– Buna dimineata, scuza-ma ca te deranjez, eram in trecere si m-am ´´trezit´´ cu sutienul tau pe cap. Am vazut si slipii zburand insa ei au luat o cu totul alta directie, n-am mai avut norocul sa-mi aterizeze pe cap. Presupun ca o sa te vad la plaja doar cu piesa care ti-a mai ramas, continua zambind usor ironic in coltul gurii. Ihim…daca mi-ai vedea buboaicele ai fugi mancand pamantul, imi zic in gand pitita dupa usa ca si cum as fi fost goala, incercand sa ascund uratenia, in timp ce intind mana, iau repede sutienul si multumesc frumos pentru gestul facut. Superb, acum trebuie sa ies sa-mi cumpar un alt costum de baie.
Ajung in sfarsit pe plaja, cu o noua infatisare-roz-(asta pentru ca altceva nu am gasit,clar?) si cu o alta viziune asupra Marii-cenusie-(ei bine da..daca buboaicele nu le pot ascunde, macar privirea sa mi-o ascund in spatele a niste ochelari fumurii, un machiaj subtil si cu freza bine aranjata( macar de la gat in sus sa arat bine atunci cand sunt in apa si restul nu se vede), ca o veritabila pitzi. Hotarasc sa fac ce face majoritatea, pentru ca pare chiar distractiv. Intru in apa, inaintez pana cand apa imi atinge gatul, intr-un moment de sclipire imi iau ochelarii de la ochi si-i pun pe cap, asta ca sa pot vedea cand vine valu´, sa sar si sa ma las purtata de el inspre tarm. Repet figura de cateva ori cu succes. Waw, e chiar distractiv, mai ales ca roiesc in jurul meu numai baieti frumosi. 😀
Iuhuu! Ajung iar in apa pana la gat, astept cumintica valu´, sarind usor in sus, pentru ca balaceala din jurul meu sa nu-mi strice freza la care am muncit atat de mult. Fuuuck! Vine o namila de val inspre mine! Intr-un alt moment de maxima sclipire de-al meu, hotarasc ca trebuie sa ma intorc repede si sa ´´fug´´ prin apa, insa picioarele nu par sa ma asculte, asa ca ma misc in reluare, ca-n desene animate, cu o expresie disperata imprimata pe chip. Inainte sa apuc sa ma intorc sa vad daca am scapat, ma surprinde namila aia de val si ma tranteste fara mila inspre fundul apei, purtandu-ma inspre larg ca pe un fulg. Incerc cu disperare sa ies la suprafata, ma zbat, dau din maini si din picioare haotic, insa fara nici un rezultat. Imi infing degetele in nisip si ma tarasc cum pot inspre mal. Ma ridic triumfatoare, inspirand puternic aer in piept. Ptiu… ce bine-i sa respiri! Imi trec mandra mana prin par (slow motion) desi s-a dus dracu´ coafura mea de pitzi, machiajul probabil ca mi s-a intins pe toata fata facandu-ma sa arat ca un clown acum, ochelarii au zburat cine stie pe unde, pentru ca am constatat ca nu-i mai am pe cap atunci cand mi-am trecut mana prin par.
Aud rasete…wtf? Avem o noua ´´Maimutica´´? Luata de val, nu mi-am dat seama ca acesta mi-a furat noua achizitie roz, lasandu-ma naked, in apa pana la genunchi, ravasita, dar cu un aer de ´´Miss Litoral´´… Yeeey, iubesc Marea! 😀

9 gânduri despre „Iubesc marea…

  1. Am amintiri frumoase de la mare in afara de una:Erau valuri mari de 3 m,probabil a fost o furtuna cu o noapte inainte,si eu ca sa mi dovedesc curajul saream contra lor ,in cap pana la un moment dat cand nu am fost atent si m a lovit un val in fata direct,am lesinat cateva secunde bune si m am trezit la mal…Vreo 2 zile nu am mai intrat in apa.:)))

  2. si eu am amintiri frumoase de la mare.de exemplu tin minte o bruneta dintr-o vara.parca vad si acum….tipa dotata ce-i drept….intra in apa intr-un costum roz minuscul, o splendoare.pur si simplu ii citeai pe „buze” :)) asa….si cum o urmaream eu cu privirea, la un momentdat un val mi-o ascunde privirilor.in fine…dupa ce trece valul, ce sa vezi….tipa era goala goluta.costumul roz disparuse :)).wow si ce tatze avea……bine acu` nu stiu daca erau sfarcurile ceea ce vedeam eu sau ciuperca, eruptia, alergia sau ce o fi fost :)) P.S. te astept sa-ti dau ochelarii inapoi.sunt la mine.si slipul asemenea

  3. :)))) Sper ca ai fost multumit de ´´actiune´´ de data aceasta, Dle. Goe. Hm..deci tu erai omuletu´ ala mic mic de tot, cu un chipiu straniu ce-i acoperea toata fata, care statea cu putza´n nisip la cativa pasi de mine mimand ca se joaca (cu nisipul cica). Pervers esti bre. Pastreaza ochelarii si slipul, cine stie ce-ai facut cu ele 😀

      • eu nu vad nici o argumentare si sa ma explic de ce:in prima poza e o tipa naked, dar din pacate pt noi, e cu spatele.in a doua poza, tipa e cu fata, dar: pe langa faptul ca are si costumul de baie pe ea mai are si ochelarii pe fata.pai ori ia pierdut, ori nu. ce inseamna asta?manipulare.sa va fie rusine :))

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

