Samponul

M-am saturat sa imi povesteasca Mitzaa si Mafioata tot felul de intamplari hazlii, e timpul sa imi arat valoarea, sa ma dau si eu mare cu ceva. Nu o sa le explic ce lant de aur gros am pentru ca sunt femei si nu ar intelege valoarea artistica a obiectului. Despre ultima piesa semnata de marele cantautor Florin Salam nu le pot spune ca stramba din nas datorita numelui inainte sa consume produsul. Si atunci?

Daa, am gasit, o sa ma dau mare si rotund cu locul pe unde am fost si ce am facut eu acolo, sigur o sa moara de invidie. Nu am calcat in Spania si nici Audi cu plastic pe geamuri nu mi-am luat, insa am calcat in alta tara, una in care la viza dai probe sportive ca sa o iei pentru ca e plini de caini cu covrigi mari si fierbinti in coada si tu trebuie sa fii capabil sa ajungi cainele si sa iei covrigul inainte sa se raceasca (covrigul).

Intr-o buna zi am constatat cu reala surprindere ca am ramas fara sampon. De ce suprindere? Pai eu abia folosesc sapun, nu inteleg cine sa imi fi consumat samponul, insa asa se intampla cand aduci acasa femei, te trezesti cu surprize de genul asta 🙂 . Odata paguba constatata am trecut la remediere, adica suit in masina si mers la primul magazin mare de tip supermarchet sa fac shopping ca un barbat: ciocolata, bere, chipsuri si sampon.  Ma uit dupa samponul meu preferat ca sa vad ca am noroc, de la 7.50 dolari era in oferta cu 5.50. Minunat, il iau, stau frumos la coada (se pare ca peste tot in lume trebuie sa stai la coada ca sa dai bani), ajung la casa, platesc si fac doi pasi insa mi se pare totusi ceva ciudat. Ma uit pe bon cu atentie (mai atent ca o femeie la raionul de oja) si constat ca imi vandusera samponul cu pretul de 7.50, fara nici un fel de oferta. Gluma e gluma, insa pe banii mei nu glumim! Ma duc la relatii cu noi (adica relatii cu clientii) si le spun ca e o mica eroare la mijloc, ca la raft e un pret si pe bonul meu alt pret. Verifica tanti in abacul automat (computer) si imi spune ca 7.50 e pretul corect. Stiu si eu asta, insa am vazut cu ochii mei minunea, scria clar si colorat ca e doar 5.50 momentan. Merge tanti la raft in timp ce eu astept nedumerit daca ochii mei incep sa vada ceea ce vor sau realitatea si cand se intoarce imi desluseste misterul: cineva gresise o eticheta, pretul normal trebuia sa fie 7.50. Eu insa nu vroiam banii inapoi, vroiam produsul din mana mea la pretul de pe raftul lor 🙂 .

Partea ciudata acum vine: imi da banii inapoi , cei 7.50 si imi da si produsul, cerandu-si scuze din partea firmei pentru neplacere. Initial am crezut ca face misto de mine, insa tanti era serioasa: magazinul a gresit si isi cere scuze pentru asta, iar eu am produsul gratuit. Intre timp sigur ca au schimbat pretul la raft. Nu stiu cine suporta paguba lor, mie mi se pare firesc sa platesc cat au afisat, insa daca magazinul  greseste ai produsul gratis.

Incepe sa imi placa civilizatia lor insa nimic nu e perfect: nu puteau sa greseasca pretul la bere??

2 gânduri despre „Samponul

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

