Barbatii

Mereu auzim: ´´barbatii sunt niste porci, obsedati sexual, duri, insensibili, deloc romantici, indiferenti´´ ,etc. Si noi suntem niste zane, nu-i asa? Ei sunt asa cum ii facem noi sa fie.
´´Barbatul e, inainte de orice, fiul Femeii.´´( Vasile Parvan)

Eu iubesc barbatii. De ce? Sunt un milion de motive pe lumea asta, dar eu voi aseza pe foaie doar cateva dintre ele:

Pentru ca sunt niste copii pana la sfarsitul vietii, care tanjesc ca si noi dupa alintaturi si caldura sufleteasca;
Pentru ca oricat s-ar stradui sa fie de cerebrali, le scapa din cand in cand cate o copilarie;
Pentru ca pot iesi din casa cu parul ciufulit fara sa se analizeze jumatate de ora in oglinda fara ca mai apoi sa spuna imbufnati ca nu mai merg nicaieri;
Pentru ca sunt in elementul lor si le sta bine si la 60 de ani jucandu-se in parc cu masinute, aeroplane si alte chestii teleghidate;
Pentru ca in comparatie cu femeile, ei stiu sa fie corecti, in majoritatea cazurilor, nefiind nevoie sa ´´teasa´´ telenovele intregi pentru a afla ceea ce au nevoie de la noi;
Pentru ca nu dezvolta intregi strategii ca si noi femeile atunci cand vor ceva,alegand sa ne zica verde in fata ce au de zis;
Pentru ca nu le e jena sa fie spontani si naturali;
Pentru ca pur si simplu nu se pot preface ca ne asculta atunci cand de fapt nu au chef, aratand pana la urma ca ii plictisim;
Pentru simplitatea gandirii lor;
Pentru curajul pe care il au in prestarea anumitor meserii ´´cu grad de risc ridicat ´´ Vs. groaza traita atunci cand li se ia o picatura de sange sau sunt nevoiti sa calce intr-un cabinet medical 😀
Pentru ca ei lucreaza in multe domenii de care noi nu ne-am atinge (ingroapa mortii, scot petrol, peticesc drumurile patriei dand la tarnacop si lopata, ne scapa de gunoiul din casa, se lupta CU Covoarele, apara tara de oamenii rai, arbitreaza meciurile, piloteaza si manevreaza masinarii mari si urate, etc) 😀
Pentru ca ne tin mereu in priza;
Pentru ca doar ei ne pot face sa fim orice,scotand la iveala cele mai ascunse ganduri ale noastre ( o simpla fata sau ACEA fata speciala,un ingeras de fata sau rautatea intruchipata, o curva sau o inocenta, o mama buna pentru copii lor dar si o femeie independenta, emancipata,cizelata, etc);
Pentru ca sunt unici si frumosi atunci cand isi cer iertare stangaci spunand ca nu mai fac;
Pentru felul in care ne hipnotizeaza cu privirea cerand un simplu zambet( sau ceva mai mult 😛 );
Pentru ca ne fac sa ne simtim vii si mereu pe baricade pentru a-i pastra langa noi;
Pentru ca ne lasa sa le furam caldura corpului ca niste vampirite, in pat, atunci cand ne lipim scoabele reci ca gheata de ei;
Pentru ca sunt dispusi sa kilareasca oricand ganganiile urate si paroase care ne invadeaza teritoriul si ne fac sa tipam ca din gura de sarpe;
Pentru ca sunt niste banditi care ne mint frumos;
Pentru ca fara ei nu am avea parte de broscutele alea mici, care ne umplu viata de bucurie si ne fac sa traim cea mai frumoasa experienta -maternitatea- 🙂

M-as putea intinde la nesfarsit cu lista asta insa ma opresc aici si va las pe voi sa continuati si sa-mi spuneti de ce-i iubiti. 😛

36 de gânduri despre „Barbatii

  1. Hmm, acum spui? Si eu care veneam la fiecare sedinta redactionala cu flori si bomboane 😦 Gata, de acum am realizat intreaga mea valoare si nu mai aduc nimicuta, o sa stau cu nasul pe sus si o sa astept cel putin clatite cu dulceata daca nu alte bunatati in semn de apreciere fata de barbatul extraordinar de fabulos care sunt:)

    • Serioja, cred ca ai gresit redactia..eu nu am primit flori de la matalutza. 😦 Deci clatitele alea or sa apara cand o sa vad bombonele si flori. P.S. :Nasu´n vant sabia´l reteaza si daca´l rateaza, maceta compenseaza 😛 Ai grija!

    • Bine ai venit pe la noi, Shanya! Te servesc cu un snickers si te invit sa ne spui cateva dintre motivele pentru care iubesti ´´monstrii´´ 😀

      • E ok snickers, multumesc. 🙂 Cateva motive pentru care ii iubesc pe „monstrii” astia? Pppffuuu, greu de ales cateva, am toate motivele din lume, am scris asta in articolul de pe 8 martie deja. Nu stiu, fara ei nu am fi ceea ce suntem, ei ne iubesc, ne alinta, ne rasfata, ne ajuta…adica asta se intampla la mine, cel putin. Si apoi, chiar cred ca nu imi trebuie motive, e firesc sa ii iubesc. De fapt… sa IL, atat. Pe ceilalti doar ii indragesc. 😉

      • Cu placere. 😛 Corect, pentru fiecare exista un ´´EL/EA´´ insa noi am generalizat. E clar. Fara monstruleti nu am fi noi. Sa speram ca va supravietui mult timp specia lor(sunt multe nebune care anihileaza monstruletii prin diferite metode..nu toate ortodoxe),sa ne putem bucura de ei. 😀

      • Sa speram? Pai ii tragem dupa noi orice ar fi, nu ii lasam sa se piarda, ii lipim de noi daca e cazul. Adica eu una asta am de gand sa fac. 😀

      • Hm…grea decizie..sa renunt la snickers.. Asta pentru ca in mana cealalta tin sabiuta sa apar monstruletii de lumea rea.Bine..fie. Cu o mana o sa.l tin strans lipit de mine. Sa nu zica apoi ca din cauza noastra se raresc ei 😛

  2. Doua lucruri mi-au placut:
    Pentru simplitatea gandirii lor; si
    Pentru ca ne tin mereu in priza;

    Sunt de acord. Daca ar fi avut o gandire putin mai complicata v-ar fi scos din cand in cand din priza, macar in perioada asta de criza, iar cu banii economisiti v-ar fi scos la un film, la o piesa de teatru, la un club échangiste (un fel de „schimb de mame”, dar pe bune).

    • Io cred că azi e 8 martie, iacă numai ce dar primirăm.
      Mafioato, ascunde maceta, primeneşte-te, vezi de ia-ţi rochiţa cu floricele şi volane, aia cusută de mamaie şi vino-ncoa cu o dulceaţă şi un pahar de limonadă că veni Musiu Gaiţă pe la noi prin bătătură 😀

  3. Ptiu, Mitzo, bine ca sunt rapida si am apucat sa iau repede toate ambalajele de snickers si pet-urile de ´´´goga-gola´´ care erau rasfirate prin toata casa si ca nu am iesit in intampinarea Dl-ui Gaita cu maceta de dupa usa, asa cum fac eu mereu. 😀 Multumesc de apreciere, stiu ca de fapt ti-a placut mai mult, dar ma ´´minti frumos´´ ca sa nu mi se urce la cap 😛

  4. Mitzo ai uitat de serbet. Dar e voie de dulce-n post? In postul asta de-l scrise Mafioata.
    In alta dezordine de idei, exista vreo modalitate de a schimba avatarul ala care se afiseaza in dreptul numelui meu cu o foto de baiat chipes (poate chiar a mea)?

    • Apoi în postul Mafioatei se poate orice, că tot ce e gustos şi bun şi lui Dumnezeu îi place, darămite nouă păcătoasele 😛
      În ce priveşte poza din avatarul domniei tale io cred că aveţi trebuinţă în a vă face un gravatar, până una alta, dacă binevoiţi a-mi scrie la adresa din contact trimiţându-mi poza, eu promit să o agăţ în tabloul de onoare şi sub ea să scriu cu roşu: „P-aci trecu’ Gaiţă şi cu lumea lui!”
      Parol! 😀
      P.S. Şi e voie să ne tutuim, simţeşte-te dară în ograda noastră ca pe domeniile personale.
      ” Voia la matale ca la banu’ Ghica”

    • D-le Goe..hai ca azi e ziua voastra..azi aveti dezlegare sa fiti porci (restu´ de 365-fara sa fie an bisect si fara ziua Femeii, ca atunci e singura zi in care va napadesc sentimentalismele- sunteti niste veritabili). 😛

    • Nţ, nţ, nţ Monseur Goe, iar rămâi repetent şi anu’ acesta! 😛
      Porc misogin?! Şi ţi-am mai spus că ăsta-i pleonasm curat! 😛

  5. noi (barbatii) intotdeauna vom fi niste veritabili.dar nu in sensul la care te gandesti tu :)) fara noi…..da` nu mai spun, ca noua nu ne place sa ne laudam, nu suntem femei :)))

  6. Imi place :Pentru ca doar ei ne pot face sa fim orice,scotand la iveala cele mai ascunse ganduri ale noastre …Chiar nu ma gandeam la atatea calitati.Credeam ca avem doar 2 .:)))

    • Moncher Goiţă, cum să nu te iubesc io pe mătăluţă, nu vezi că mă usuc de dor si jelanie?! 😀
      Despre ce reeducare vorbeşti bre?! Uitaşi că te plimbai cu trăsura pe bulivar şi te lăsai să împungi în coaste vizitiu’ cu umbreluţa lu’ Coana mare? Uitaşi că te lăsai să-i bagi plastlină în nas lui Mamiţa fiindcă adormise sforăind mai abitir decât bidivii de la trăsurică?! Uitaşi că te lăsai să zburătăceşti gâştele lu’ Marghioliţa?!
      Şi tu acu’ vrei reeducare, ai?! 😛
      Te prind io! :))))

  7. coana mitzo, da` prinde-ma odata, ca ma usuc de dorul lui matale.da` auzi bre coana…sa ma prinzi asa…de mai multe ori, poate m-oi satura si eu

  8. Vai di mini shi di mini…aracan di mini ci di mai laudi pi capitili noastri.

    Cu atat de multa recunoastere, parca imi permit sa mai beau o bere pe nerasuflate, ca iar am uitat sa imi cumpar 40 de paharute…

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

