Sâmbăta sentimentală

Sunt persoane excesiv de sentimentale, sau excesiv de romantice, sau excesiv de fine şi sensibile, sau pur şi simplu minunate fiindcă există.
Pentru aceste persoane, dar şi pentru cele care vor să asculte ceva de calitate am să ocup pagina de fiecare sâmbătă cu astfel de lucrări muzicale de excepţie. Eu spun doar că sunt divine.
Cei care intraţi aici, permiteţi-vă 5 minute de altceva
Nocturna (Carmen-Bizet)

13 gânduri despre „Sâmbăta sentimentală

    • Îţi mulţumesc Shayna că ai apreciat gestul meu. Suntem mulţi cei care vrem să arătăm şi altora ceea ce ne place şi considerăm că este frumos. Nu fac nimic original, dar cum muzica clasică are un loc aparte în inima mea, m-am gândit că nu am să obosesc pe nimeni dacă în zilele de weekend am să aleg cele mai deosebite compoziţii care, părerea mea, ar trebui să nu lipsească din colecţia muzicală a vreunuia din noi. 🙂

    • Florin, scuze că apare aşa târziu comentul tău, dar habar nu am de ce a apărut în spam, cred că dintr-o eroare de wordpress.
      În fine, normal că nu ascultăm la fel de des muzică clasică aşa cum facem cu celelalte trenduri. Dar sunt momente când nu doar că e bine venită, dar cred că este minunat să putem beneficia de ea, atât doar că nu toţi am avut norocul să fim îndrumaţi către acest gen.

    • Chiar mă miram că ce cuminte e lumea, vin oamenii, ascultă, e linişte şi pace. Ţi-ai găsit! Primul a fost Serioja care să-mi întrerupă brusc meditaţia melancolică întrebându-mă de Guţă, iar acum vii tu cu Rammstein să-mi spargi geamurile odăiţei şi să faci să mi se scuture cristalele din vitrină. Să te văd eu peste 200 de ani, că de Bizet sunt sigură că o să mai auzim, dar de Rammstein parcă nu aş paria…. 😛

  1. Bine, o sa vezi ca peste 200 de ani Metallica, Rammstein si Lacuna Coil desigur, o sa domine topurile!!! Mai vorbim noi atunci…poti sa faci o investitie, cumperi multe tricouri si bratari cu Rammstein si…(nu-ti mai spun ce), plus discurile lor, si peste 200 de ani o sa fii bogata!

  2. heiiiiii!!cand mai primesc lectii muzicale??
    odata strigai la mine asa!
    ignorante!!treci la doamna profesoara sa te mai cultive un pik!!
    astept !!!!

  3. hasmate!!!! 3 milioane de oameni = nimic pe langa miliardele de oameni care exista si care pot asculta MUZICA …ceea ce recomanzi tu merge doar daca esti consumator de droguri halucinogene… rock-ul psihedelic nu are ce cauta aici 😛 😀

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

