Terapie prin gânduri

Azi, făr’vreun anume interes
De lucru tot îmi pregătesc,
Convinsă fiind că nu apari în mess.
Eu tot mai sper să te zăresc!

Dar îngropată în dosare
Încerc, de lucru ca să-mi fac.
Cu cât dorinţa e mai mare
Cu-atâta parcă ceasu-i stat!

Şi n-am ce-i face, fiindcă nu am învăţat
În corp chemarea să mi-o stăpânesc,
Din laptop deschizând un fişier codat,
La tine în imagine mă oglindesc

Mă uit la clipe cum se scurg încet.
Azi timpul parcă-mi face-n ciudă,
De multă vreme nu credeam să preget,
Fiorul tinereţii la tâmple îmi asudă!

Deşi figura-mi astăzi nu-i prea vie,
În minte un gând năstruşnic îmi apare,
Că timpul n-o să stea prea mult să întârzie
La tine-n braţe, o să mă scufund ca-n mare!

Am scris-o doar să-mi fac in ciudă
Iar, aşteptarea doar s-o păcălesc
Cu vorbele ce mintea mi-o inundă
Şi spiritu-mi şăgalnic, pisicesc! 😀

7 gânduri despre „Terapie prin gânduri

  1. Pingback: Am pus-o! « lunapatrata

  2. Pingback: bundecitit.ro

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

