Vă place Brahms?

Ştiaţi că Johannes Brahms a fost mereu considerat succesorul lui Beethoven ?

Ştiaţi că prima lui simfonie e supranumită ca fiind a zecea a lui Beethoven?

Ştiaţi că dădea impresia a fi mereu morocănos şi sarcastic?

Ştiaţi că era comparat cu un arici?

Ei bine, azi vă reţin mai puţin de 5 minute cu o creaţie a unuia dintre marii compozitori germani. Un adorabil şi un sentimental prin excelenţă.

Johannes Brahms- Waltz

 

14 gânduri despre „Vă place Brahms?

  1. Pingback: Alergator de cursa lunga « lunapatrata

  2. Pentru că e vorba de succesorul lui Beethoven, care a fost german, şi pentru că Rammstein sunt tot germani, adică un fel de stră-stră-strănepoţi din punct de vedere al muzicalităţii şi asta e spusă de mulţi specialişti din care am citit eu în Heavy Metal Magazin, iată o mostră care aduce un pic, aşa, mai ales că şi Brahms a avut ceva de a face cu Filemon şi Baucis: http://www.youtube.com/watch?v=IB8gVc4xij0 . Peste 5 milioane de oameni n-au cum să greşească. cred că îmi trag şi eu rubrică muzicală, că data viitoare o să-mi ia Mitza chirie dacă mai bag linkuri aici…

    • Hazmate, vorbim aici de şcoala germană de muzică, adică aia care ne-a dat celebrităţi precum Bach, Wagner,Mendelsson, Schumann, Weber. În concluzie una din cele mai grele şi mai de seamă şcoli de muzică. În nici un caz nu am să-ţi cer chirie, ba chiar te provoc. În fiecare sâmbătă am să pun aici linkuri cu cele mai faimoase compoziţii din muzica clasică veche, iar pe tine te aştept aici cu cele mai faimoase hituri. Şcoală germană să fie deci! 😛

  3. Pingback: Spune-mi cine esti… « lunapatrata

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

