Link’s street

Vizitând pe net reţeaua
Căutând prin scris utilu’,
În timp ce îmi beau Cafeaua,
Dau un click pe la Mazilu

Ca o Tzatza FărăNume
Tot fac Haz prin comentarii,
Fără să-mi fac vreun renume,
Chit că am păreri contrarii.

Chiar dacă afară-i Soare,
Ori de-i Luna mai pătrată,
Pun Şosetele-n picioare
Şi prin bloguri dau o raită.

La Milogul prin complex
Cel mai des eu consemnez,
Căci alăturea de Dex
Ca Zefira mă semnez.

Şi deşi sunt cam Pe Fugă
O secundă mă opresc,
Ascultând senin o rugă
Cu iz gotic din Grotesque.

Dar îmi trece de visare
Şi-mi iau doza de umor,
Pe la Amza dau strigare
Comentând şi râd de mor.

Dacă Radu mă priveşte,
Aş putea pune Pariu
C-o să-ntrebe mai mânzeşte:

Te hlizeşti cu vre-un chefliu?!

Însă nefiind foarte veche
Toate-mi par cu logică,
Chiar de intru c-o ureche
Şi-n Jurnal de Epocă.

Scuturând peniţa-n mână,
Pregătind-o-n scris alene,
Văd un gând de Aromână
Prin dansuri makidonene.

Şi cum ziua nu-i cât anul
Că se strânge-n raniţă,
Făcând farse cu toptanul,
Dă din cioc o Gaiţă.

Sincer aş mai sta la scris
Doar că iar am o problemă,
Nu’ş ce naiba tot am zis
C-apărui chiar şi-n Trilemă

Aşadar şi prin urmare
Blogosfera parcă-i main,
Fiindcă toate au cătare
Dacă-s strânse de pe Fain.

Nu ştiu de vă par Salon
Când la voi m-am pripăşit,
De nu vă iau în balon
Nu simt că v-aş fi citit! 😀

27 de gânduri despre „Link’s street

  1. Pingback: polimedia.us/fain/

  2. Păzea, Epigonii au concurenţă, o să fim învăţaţi pentru bacu’ din 2060! E de bine, dar atenţie, că săracii Cichindeal (gură de aur) şi Mumulean (glas cu durere) numai eu câte înjurături le-am dat! Bine că-mi spusei, să mă trec la costum şi cravată, să mă bărbieresc, să merg pe la sală şi să şterg toate beepurile de pe blog, că ce-o să zică ăia micii !?!

    • Hazmate, tu acuma nu o mai da la întors, nu încerca să mă abureşti cu costum şi cu cravată ca să-mi adormi vigilenţa 😛
      Nu uita că tu eşti provocat la ora de muzică, tu şi Rammsteinul tău 😀

  3. Pingback: Eu sunt eu… « lunapatrata

  4. Iata ca am ajuns si pe la tine ca am tot dat peste numele tau si nu ma incumetam sa dau si de blog. De ce oare, poate de ciuda ca de cand am bicicleta nu-mi mai pot spune Mitza
    Biciclista 😛
    Glumesc , n-are a face, sa pedalez eu!

    Foarte mestesugita incropirea de versuri, mai citisem eu cateva lasate de tine pe fain si ma inclin cascadei de rime 🙂

    Multam fain si pentru ping, nu stiu ce-am facut sa merit, probabil am stralucit a primavara 🙂 (presimt insa ca la vara, o sa umblu cu ochelari fumurii ca sa nu ma injurati de atata caldura si naduf…)

    • Aşa rea par eu? Adică muşc? Neaaaa! Da’mi pare bine că ţi-ai făcut curaj 🙂
      Şi tu fii cât mai văratică, promit eu să nu te-njure nimeni. Dăm drumul la aspersoare dacă li se face cald la unii din ei 🙂

    • Şi mie îmi place că te-am descoperit pe tine Florin, că-mi plac mereu pozele inedite care le pui, comenturile haioase de lângă ele, şi cam toate ingredientele care mă fac să te clickuiesc zilnic 😀

  5. Pingback: De ce si cum … » Pe fuga …

  6. Pingback: Viaţa de pe scaun. Haiku-uri | MEET THE SUN

  7. Nu știu cum de-am sărit-o pe asta, pardon. Șoseta a prins iz de vipă. Iată, se regăsește în poezele. Curg cernele pentru dânsa. Tiiii, o fi șoseta lu’ Aprodu Purice, ori ceva. Dar văz că te ocupi și de conspirații la nivel blogosferesc. Bravos, bravos!

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

