Confesiune despre zâmbete

Păi da, iar e leapşă. Şi e de la Andreea aşa că nici măcar nu m-am putut face că n-o văd; una pentru că e clar că ştie când intru la ea în blog fiin’că mă prinde după ip şi doi, că şi eu i-am dat o leapşă mai ceva vreme în urmă.
Drept pentru care, vreau nu vreau, bea aghiazmă Miţo, trage aer în piept şi zii:
6 adică şase motive mari şi tari care mă fac să zâmbesc! Apăi io oricum zâmbesc tot timpul şi cu toţi dinţii 😀 şi motive găsesc şi dacă nu am, că mereu am aşa o filozofeală proprie cum că dacă n-aş zâmbi o zi, e clar pentru toată lumea că pentru mine ziua ceea e pierdută definitiv.
Dar să nu mai pierd vremea de pomană şi să înşir pe nerăsuflate 6(adică şase) motive.
1. Zâmbesc ori de câte ori mă întâlnesc cu cineva, că aşa sunt eu. Nu pot să-mi deslipesc colţurile gurii de urechi! Cred că-s agăţate cu ceva scoch. 😀

2. Zâmbesc când văd mâţele din faţa blocului suite în copaci şi fluturând din coadă leneş pe la botul câinilor ce latră disperaţi că nu le pot ajunge. Ador privirea hoaţă şi şmecheră a mâţelor din acel moment 😀

3.Zâmbesc ori de câte ori scriu un pamflet sau o poveste al cărui final reuşeşte să mă lase şi pe mine interzisă fiindcă mă amuză toate trăznăile care îmi trec prin cap. 😀

4. Zâmbesc ori de câte ori am chef să iau pe cineva în balon, şi credeţi-mă, mi se întâmplă zilnic asta, dar mă urc şi eu în balonul respectiv, căci nimic nu mă face să zâmbesc mai tare decât atunci când mă iau singură peste picior. 🙂

5.Zâmbesc ori de câte ori mă laudă cineva, fiindcă trăiesc cu convingerea că merit acele laude, altfel de ce ar face-o? 😛

6. Zâmbesc ironic şi sarcastic mai ales atunci când descopăr proştii şi-mi vine să-i arăt cu degetul la fel ca un copil mic care spune extaziat: „Uite mami, trec soldaţii!” 😛

Să o dau mai departe? Normal că o dau mai departe.
Lui Simon fiindcă am văzut că e destul de hâtru prin blogul lui, lui Pato fiindcă s-a lăudat pe Fain că ştie de glumă, lui Florin fiindcă poate să pună şi doar poze la cele 6 motive, sigur mă va face să zâmbesc, lui Alas, că sunt curioasă ce îl face pe el să zâmbească, Şosetei neapărat, chiar dacă nu scrie la el şi îmi lasă comentul aici :P, şi lui Turambar că-mi stârneşte interesul şi vreau să ştiu lui ce-i stârneşte zâmbetul.
Să lepşească cine poate, zic!

22 de gânduri despre „Confesiune despre zâmbete

  1. Pingback: Asta-mi trebuia mie acum? « lunapatrata

  2. Șoseta zâmbește când vede o vrabie cum ajută doi guguștiuci să-și facă cuib în copacul din fața geamului său. Șoseta chicotește când decoperă o altă poveste între firele-i împletite cu andrele din colț de elefant marmotat, Șoseta rânde în hohote de oamenii seci și proști de le curge scuipat din gură de proști ce sunt. Șoseta rânjește ștrengășete când are cu cine să facă bâza de aceeași omi de le curge scuipatul. Șoseta zâmbete pentru că a descoperit că hohotește din aceleași motive ca tine, Mițule. Hai să-ți ung o felie de pateu și să bem un lapte de struț!

    • Vezi Pato, ce ţi se întâmplă dacă minciuneşti?! 😛 dacă spuneai că eşti sobru şi că habar nu ai de glumă, ba din contră, chiar te enervează când alţii în jurul tău nici nu te băgam în seamă şi scăpai de leapşă 😀

  3. Pe mine ma fac sa zambesc tamp cuvinte care nu le inteleg, taman d`aia cand am citit hâtru zambeam atat de oligofrenic incat cred ca mi-a mai scazut IQ-ul cu 5 puncte.
    Noroc cu Google translate ala, care m-a lamurit ca de fapt nu m-ai injurat de mama. >:)

  4. Pingback: Popesciana – leapșă trilemică |

  5. Bunaaaaaa,
    Am trecut sa va multumesc, pentru votul de pe polimedia, care abia acum ,inteleg, are valoarea de 5 puncte!?Sa fie vorba deci,de o intalnire de gradulV?Ce sansa; sa mai spuna cineva, ca nu exista Destin!
    Numai bine,Madi si Onu

  6. Pingback: Bineţe | Simon spune …

  7. Pingback: Lepsele o sa-mi aduca sfarsitul | Simon spune …

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

