Rachmaninoff

Rachmaninoff este unul din ultimii reprezentaţi de mare clasă ai romantismului rusesc. Am ales azi o rapsodie anume care sper să vă facă o sâmbătă extrem de sentimentală.

Şi dacă te gândeşti că a fost aleasă pentru genericul originalului film Undeva, Cândva cuvintele mele de acum încolo vor fi de prisos.

Rhapsody on a theme of Paganini

Sărbători fericite tuturor!

19 gânduri despre „Rachmaninoff

    • Când am văzut prima dată filmul m-a marcat atât de tare că vreo câţiva ani ori de câte ori apărea o nouă ocazie să-l văd evitam. Doar fiindcă era extraordinar de emoţionant. Dar aşa cum zici Florin, este cel mai bun film al ei. 🙂

  1. Mitzaa,
    Oare sa existe o banca de date a universului, care stie despre fiecare dintre noi?
    Ma intreb, cum ti-a venit ideea postarii linkului respectiv, sa-mi provoci umed cald sub pleoape, in amintirea celor aproape patru ani de peregrinari culturale moscovite.
    Sa-ti multumesc, sa ma inclin respectuos intuitiei tale!?
    Sarbatori fericite tuturor!
    Madi si Onu

    • Sâmbăta este ziua în care aleg câte o piesă din muzica clasică, cu precădere cea cu tentă sentimentală. După Brahms sau Beethoven ori Debussy, azi Rahmaninov. 🙂
      Îmi pare bine când găsesc printre voi suflete care simt la fel.

    • Cred că-ţi place să te joci
      Fiindcă văd când vii la mine
      Rime faci şi mă provoci
      Să răspund la fel ca tine.
      Poate nu ai observat
      Dar atât aştept, semnalul
      Că în joacă am intrat
      Şi continui ritualul. 😛

  2. Da, imi place joaca,
    E un fel de a ma destinde
    Si in propria mea plasa,
    Neatent, a nu ma prinde.
    Si as vrea sa mai continui,
    Dar de brusc…, devii Sirena?…
    Ca in rima-ti ticluita
    Simt, discret, in arc intinsa
    Redutabila Ispita.

    • Nu poţi să te împotriveşti
      Că-i un fel de altă lume
      Şi unde sigur nu gândeşti
      Nici la vârstă, nici la nume.
      Nu pot spune ce devin,
      E un joc al minţii doar,
      Ochi de plasă se ţes lin
      Pe-al poveştilor hotar.

  3. Cate doruri rascoleste in sufletul meu aceasta minunata rapsodie… Sunt tot mai uimita, cu cat ma adancesc in lectura .. Imi place enorm ce gasesc aici…

  4. Este, este…! De toate am aici… si de veselie, si de inima albastra… Preferata mea, poezia e nelipsita… Asa ca o sa va mai trec pragul cat o sa pot de des.

    • Da 🙂 Adevărul este că poezia este nelipsită, în orice formă ar fi ea! Dar fii atentă Sonia, că am şi o mică piesă de teatru internaut. 😀
      Dar desigur, cu o altă ocazie. Te aşteptăm oricând cu drag!

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

