Grieg

Credeaţi că am uitat că azi e sâmbătă?
Ah nu! Dar m-am trezit târzior, oareşcum.
Recunosc, uneori sunt leneşă, mai ales când plouă afară mocăneşte.
Îmi place să deschid geamul larg de tot şi să văd cum stropii de ploaie spală verdele crud al frunzelor de pe ramurile copacilor ce se apleacă către camera mea, parcă parcă spunându-mi ” Hai afară, hai cu noi!” :D.
Doar că eu sunt leneşă şi ascunsă sub pilotă, doar cu nasul şi un ochi pe afară mă uit la frunze şi la ploaie şi ascult Grieg. Sigur are să vă placă şi vouă.

Morning from Peer Grynt

6 gânduri despre „Grieg

  1. Pingback: Desenând femeia din saltea |

  2. Pingback: Potop cu inorogi confiați și licurici mascați |

  3. Pingback: Uni-corn |

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

