Ziua când am devenit antialcoolic

Poveste spusă de Ursu, un prieten drag. Printre primii care mi-au insuflat încrederea de a scrie orice poveste îmi trece prin cap.

 

Mă dau jos din pat cu o durere insuportabilă de cap. Tot ce se mişcă în trupul meu mă doare şi pe deasupra, nu am nici cea mai mică idee cine e bomba asta blondă din patul meu. În definitiv mie cam indiferentă persoana, dar mi-ar fi plăcut să ştiu măcar ce hram poartă.

Casc, mă scarpin gânditor în capul ciufulit, apoi la coaie şi plec la baie să-mi uşurez vezica, plină ochi. Mă spăl pe dinti, azvârl două aspirine efervescente într-un pahar şi le beau în speranţa că o să-mi alunge durerea de cap şi mahmureala de la beţia de ieri .

Cu mare greutate, mă aplec în faţa uşii de la intrare să culeg ziarul de pe preş. Cu el în mână plec în bucătărie, îmi trântesc o cană mare de cafea expresso şi mă apuc să-l răsfoiesc plictisit: Starea vremii mă informează că azi e o zi în care e mai bine să stai în pat, în timp ce horoscopul mă îndeamnă să-mi caut norocul pe afară.

Plec iar în dormitor să mă uit ce face blonda şi să-mi iau o ţigare Dunhill din buzunarul pantalonilor aruncaţi pe undeva jos. O studiez pe îndelete şi dracu să mă ia, dacă reuşesc să-mi aduc aminte cum dracu m-am combinat eu cu tipa asta. Ralu parcă se numea, mă avertizează un neuron care simţea probabil acţiunea benefică a aspirinei. Precis că am agăţat-o ieri la „Căţeaua leşinată, o bombă pe o stradă lăturanică, cum întâlneşti cu sutele la periferii, cu muzică bluess în surdină şi lumină difuză.

O studiez mai bine şi mă gândesc, că ar fi mare lucru dacă în bomba aia, în afară de „blondie„ nu m-am pricopsit şi cu vreo blenoragie.  Doarme încă adânc şi bagă un sforăit de mă face să cred că tocmai visează că e la un concurs forestier de tăiat lemne cu joagărul .Îmi arunc ochii pe picioarele care-i ieşeau de sub plapumă şi constat că nu e genul care să pună mare preţ pe epilare. Cele trei prezervative folosite ce zăceau lângă pat, mă fac totuşi să mă gândesc că tipa asta trebuie să fie totuşi tare dacă în starea în care eram aseară i-am tras-o de trei ori.

O las să mai doarma un pic, când s-o trezi am să clarific cu ea lacunele mele de memorie.

Cu Dunhill-ul în colţul gurii plec în bucătărie unde îmi arunc două ouă în tigaie şi două felii de pâine la prăjit în toaster. De unde stau, pot să văd oglinda de la dulapul din dormitor, aşa că nu o să scap momentul când „blondie“ îşi va mişca popoul din patul meu. Cu ochii aţintiţi în oglindă ating cu degetele tigaia încinsă şi scap un „`ga-mi-aş p..la“ destul de tare.

„Blondie“ se mişcă în pat. Probabil că am trezit-o eu cu înjurătura mea. Plapuma se dă la o parte şi „Ralu“ îşi aruncă picioarele rasate pe podea, se scarpină scurt la coaie şi pleacă să se uşureze în baia mea. Îşi spală faţa de machiaj, se îmbracă repede, mă sărută fin, de despărţire, pe gura rămasă ca la dentist, îmi face cu ochiul şi dispare pe uşă ….:D

12 gânduri despre „Ziua când am devenit antialcoolic

  1. Pingback: Ai fost…degeaba și te-am urzicat pe fugă |

  2. Atata timp cat nu-si aduce aminte nimic, nu mai conteaza daca picioarele au fost epilate sau nu 😛

    p.s. ma asteptam la final, da’ e misto scris si asta conteaza 😉

    • Lol Hiksos, :)))) m-ai făcut să-mi aduc aminte de o întâmplare reală, apropo de remarca ta. Dar….mai bine am să o povestesc de la început la sfârşit că e mult prea faină să o stric în două cuvinte. Hmmmm, şi eu care credeam că sunt în pană de idei 😀

  3. Totuşi, puţin incomplet, blondie nu s-a bărbierit? A ridicat sau nu capacul de WC? Şi mai ales în ce stare se afla roza vânturilor bietului uimit, că se pare că nu a folosit el toate trei prezervativele…

  4. şi încă o chestie, titlul îmi sună un pic aiurea, ba aş îndrăzni chiar înfricoşător, mi-a fost şi teamă să citesc conţinutul, aş prefera un titlu mai optimist, mai încurajator, mai de viaţă…:)

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

