Divenire

Azi aş vrea să vă arăt ceva ce, posibil, ca mulţi dintre cei care intraţi aici să nu fi auzit.
Am tot vorbit, în fiecare sâmbătă, de muzica clasică veche şi de compozitori celebri. Este uşor să aduci în faţă compoziţii care au făcut înconjurul lumii.
Azi însă aş vrea să auzim o compoziţie extrem de sensibilă a unui pianist contemporan.
Mă refer la Ludovico Einaudi, un italian născut în 1955 în Piedmont.
Personal cred că Einaudi este un virtuoz admirabil, înzestrat cu sensibilitatea specifică zonei din care provine. Sunt convinsă că înregistrările lui vor rămâne posterităţii făcând cinste celebrei şcoli de muzică italiene.
Sper să vă placă la fel de mult cât îmi place şi mie piesa pe care v-o propun azi:

Divenire

16 gânduri despre „Divenire

    • Ha, am avut dreptate când am spus că eşti varianta mea masculină. Păi io leşinam, şi încă mai leşin după melodia de la Teleenciclopedia.
      Auzi? Da aia de la Onedin îţi plăcea? 😛

  1. Frumoasa compozitie, recunosc ca nu am auzit de Einaudi, dar intr-adevar este remarcabil.
    Referitor la ce ai spus mai inainte imi permit un punct de vedere…
    Melodia de la Onedin o puteai recunoaste de la primele acorduri… Imi amintesc cum zburam, efectiv , la televizor cand incepea fascinantul serial.

  2. Nu stiam de Einaudi dar chiar imi place piesa.O am pe repeat.Si ti recunosc ca pana sa o ascult aveam impresia ca o sa fie o piesa slaba,nu stiu de ce.Surpriza a fost mare.

  3. Pingback: celmaitu |

    • Ai un stil de a veni cu câte o contră la tot ce propun 😛
      Cre’că o faci înadins. Hai mai bine recunoaşte că ţi-a plăcut propunerea mea de sâmbătă şi că deja ai ascultat-o de vreo 3 ori până acuma.
      Asta aşa, ca să trec cu vederea că mi-ai lipsit la orele de muzică de la şcoala germană 😛

  4. da, mi-a plăcut la nebunie, mi-am pus-o(scuze) şi pe telefon şi când mă sună cineva toată lumea întoarce capul şi mă roagă să nu răspund ca să ţină soneria mai mult…

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

