Granada

M-am gândit că e cazul să amintim un pic şi de cântăreţii de operă şi operetă. Dar nu am să amintesc de nume foarte cunoscute şi pe ale căror voci le cunoaştem deja toţi. Nu că ar fi lipsit de importanţă, departe de mine acest gând. Dar mi-am promis că în fiecare sâmbătă, nu că doar o dedic muzicii clasice, dar în special anumitor bucăţi muzicale mai puţin cunoscute, sau de a căror provenienţă exactă mulţi nu ştiu.
În fine, important e să vă placă. Cam asta e ideea.
Aşa că azi vă aduc în faţă un tenor, nu doar frumos dar şi extrem de talentat cu o voce incredibilă. Cred că merge cu succes pe urmele marilor tenori deja cunoscuţi ai lumii.
Şi cum numele lui este Juan Diego Florez şi este un peruan născut la Lima, nu m-aş fi putut gândi decât la un cântec special ales, care este şi el un imens succes.
Vă urez audiţie plăcută, căci sunt sigură că o să vă placă!

GRANADA

6 gânduri despre „Granada

    • Mă bucur că-ţi place Florentin. Eu când l-am auzit prima dată am fost realmente impresionată de amplitudinea vocii şi mai ales de eleganţa stilului.
      Mi-ar place să pot vedea live un asemenea spectacol.

    • Mereu îmi aduci chestii „hard” în contra partidă. Parcă ai face înadins. Dar recunosc că îmi place, deşi eu în maşină nu am trecut de AC/DC şi Aerosmith sau Jon Bon Jovi, şi asta şi pe motiv că mă ţin trează la drumuri lungi şi obositoare.

  1. Fiecare tenor reuseste sa dea grandioasei ” Granada” o valenta unica, prin interpretarea proprie. Oricum e una din ariile mele preferate, o ascult cu placere oricand.

    • Da, Sonia, şi mie îmi place în mod deosebit, mai ales că am de gând să mă ating un pic de cântăreţi şi cântăreţe de operă şi operetă mai puţin cunoscuţi dar aducând în prim plan arii celebre. Oricum, vocea lui Diego Juan e teribilă şi-mi place nespus.

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

