Tango

-De unde ai lănţişorul ăsta cu icoană?
-De la măicuţe.
-Păi ce căutai tu la măicuţe. Şi la care?
-La mănăstire, la….
-Nu te-am ştiut niciodată aplecat spre cele sfinte.
-Am avut o lucrare acolo.
-Ce lucrare?
-O echipare de foraj…
-La măicuţe?
-Că doar nu crezi că se mai uzmesc, bietele de ele, şi acum cu fântână şi ciutură. Nu-mi spune că eşti geloasă!
-Nu-s.
-Şi dacă nu eşti, de ce ai ochii umezi?
-De la ceapă.
-Unde te duci acum?
-În sufragerie să mă uit la televizor.
-Da’ din dormitor de ce nu te uiţi?
-E mai răcoare acolo.
-Nu te mai acoperi cu plapuma, sau stai goală sub plapumă.
-Te gândeşti la prostii.
-Ba la cele sfinte.
-Apoi nu vreau să te-ncurc. Roagă-te de unul singur în dormitor. Te las în evlavie. Eu mă duc să mă păcătoşesc privind un program cât mai laic.
-Treci înapoi în dormitor.
-Mă forţezi?
-Nu îmi da ocazia.
-Am nevoie de spaţiu.
-Ziua îţi iei cât spaţiu vrei, noaptea stai în spaţiul meu.
-Ne-am promis unul altuia că nu o să ne obligăm să facem ceva ce nu dorim.
-Tocmai, nu mă obliga să te iau cu forţa, că nu-mi place.
-Şi? O să fii violent?
-De ce mă-ntrebi? Vrei să vezi cum e?
-Nu, că nu am să stau să văd asta. Îmi fac bagajul.
-Da? Şi unde te duci?
-La mama!
-Dacă aşa vrei tu….
-Adică tu chiar vrei să plec!
-Păi nu ai zis tu că ne-am promis să nu ne obligăm la nimic? Eşti liberă.
-Nu mă mai iubeşti.
-N-am zis asta.
-Cine ştie de unde ai lănţişorul acela. Ah! Mi-ai mai zis o dată: De la „măicuţe”…
-Greşeşti.
-Da, da, tocmai de aia plec. Să nu mai greşesc.
-Şi acu’ de ce plângi? Că doar nu tai ceapă în şifonier.
-Ai ajuns să râzi de mine. Când eram la început îmi ciuguleai din palmă.
-Nu râd, întreb doar.
-Plec dară, ca să nu mai fie nevoie să te întrebi atâta.
-Faci cum vrei.
-Deci vrei să plec.
-Nu.
-Dar nici nu te opui. Nu mă mai iubeşti.
-Nu am spus asta.
-Dar nici nu mă contrazici. Dacă mă laşi să ies acum pe uşă, nu mă mai întorc.
-Nu te pot obliga să faci ce nu vrei.
-Păi nu vreau să plec, vreau doar să-mi spui că mă iubeşti.
-Te iubesc.
-Sărută-mă.
-Te sărut. Şi aici şi-n dormitor.
-Ia-mă dar, în dormitor.
-Cum vrei tu.
-Da-n buzunarul acesta ce mai ai?
-Un lănţişor.
-Seamănă cu acela de la gât.
-Seamănă că-s gemene. Măicuţele mi le-au dat pe amândouă. Unul pentru mine şi unul pentru sufletul pereche. Uite, au iniţialele noastre pictate pe spatele icoanei.
-De ce nu ai spus că-l ai şi pe al doilea?
-Nu am mai avut când. Te-ai supărat deja de la primul.

31 de gânduri despre „Tango

  1. Oh, Doamne, ce m-am mai regasit in unele pasaje. Mi se face rusine, nu alta! Bine ca nu in toate, cu asta ma mai consolez acum cand cu surprindere aflu de celalalt lantisor… Maicutele astea, prea stiu ele cum sta treaba, asa ca putina gelozie nu strica – macar preventiv 😛

  2. Pingback: BunDeCitit.ro

  3. Păi ce, nu-i aşa? Nimeni nu dă lănţişoare de pomană, asta se ştie. Dar e greşeala lui că s-a afişat cu el la gât, nu-i ajungea piatra de moară de nevastă-sa!

  4. Dacă mi s-ar întâmpla ar fi doar din vina mea. Sunt o grămadă de chestii care trebuie făcute ca să elimini orice bănuială. Problema asta trebuie abordată ştiinţific, nu merge să înşeli aşa la plezneală. Sunt zeci de reguli ce trebuie respectate, de multe ori te pregăteşti pentru aşa ceva cu luni/ani înainte de a cunoaşte persoana cu care înşeli. Dacă te arunci în luptă nepregătit nu scapi nejumulit de nevastă. Cum să vii cu lănţişor la gât? Asta e greşeală fatală. Hehe, prietenul tău e un novice, chiar dacă nu a sărit gardul încă, dar când o va face e pierdut.

    • Îmi place că ești drăguț, în fond, Hazmate. Eu am vrut să fac în așa fel încât să o scot pe fată vinovată de a suferi de gelozii nejustificate, dar tu, galant ca de obicei, vrei ca el să pară vinovatul 🙂

  5. Păi e vinovat! e mai vinovat ca Moş Crăciun! Individul e pericol public. Toţi prietenii lui de familie însuraţi au de ce să-şi facă griji!!! Ăsta nu e comportament masculin responsabil!

  6. Adevărul e o noţiune extrem de volatilă. Aprioric: ele oricum se supără mereu ca măgarul pe sat. Depinde doar de ei să fie dibaci. Şi nu m-am supărat ci doar am vrut să subliniez că omul a făcut o greşeală.

    • Am văzut mai demult, undeva, un articol scris de un bărbat cu sfaturi date altor bărbați despre pașii care trebuiesc urmați atunci când vor să calce strâmb. Hmmm, cred că trebuie să caut linkul ăla pe unde-o fi și să ți-l dau la citit. Dar cum te știu cârtitor de felul tău, sigur vei avea ceva de obiectat 😛

  7. am citit, bineinteles ca am citit; tot niste contururi feminine, dar in tuse mai bine asezate…
    iar textul…. real life pana la ultimul randulet…

  8. Nici de data asta n-ai dezamăgit Mitzo! Am văzut și eu în sfârșit eu un final frumos, chit că sunt câțiva cârcotași care nu-l cred pe săracul om. Zău așa, doar se știe că femeile sunt de vină 🙂

    P.S. Ai găsit ghidul cu pricina?

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

