Septembrie

Îmi place să intru mereu pe un blog. Este blogul lui Ionuţ Sandu meşteşugit denumit Cuvinte alese. Dar cel mai mult îmi plac fotografiile de acolo. Nu e puţin lucru să ştii ce imagini să alegi astfel încât să încânţi ochiul privitorilor, aşa cum nu e puţin să ştii să cauţi prin micile amănunte ale vieţii, tocmai pe acelea care ne fac să „vedem” mai bine minunile aflate la tot pasul dar pe lângă care trecem, de cele mai multe ori, fără să dăm prea mare importanţă, grăbiţi, mult prea grăbiţi în drumul nostru spre o ţintă de care nici noi nu suntem foarte siguri.
În fotografie nu am nici un talent, poate doar acela al privitului. Şi nici nu sunt echipată cu cine ştie ce aparat profesionist, micul meu Sony a fost ales doar cât să-mi pot satisface micile plăceri în ale fotografiatului de familie şi ocazional unele instantanee.
Dar cum într-o zi am văzut o imagine splendidă la Ionuţ, o imagine de septembrie, mi-am dat seama că cel mai frumos loc, sau eventual, cel mai iubit loc de mine este Parcul Romanescu.
Aşa că zilele astea, într-o frumoasă dimineaţă, m-am plimbat pe aleile favorite şi am făcut un filmuleţ mic, mic doar pentru a vedea cum arata toamna in aceste zile.
PARCUL ROMANESCU
Septembrie in parc

multumiri lui Varaton ca a facut posibila expunerea acestui filmulet, cunostiintele mele in zona IT fiind atat de reduse nu-mi permit sa fac nimic de una singura 🙂

9 gânduri despre „Septembrie

  1. Coniță, jos pălăria ! Deci…cu prima ocazie care o voi avea sa trec prin Craiova, Pracul Romanescu e pe lista de “trebuie vazut”.Foarte, foarte frumos, iar pozele ce-as mai putea spune despre ele din moment ce m-au făcut sa-mi doresc sa vizitez parcul . Felicitari !

    p.s.: poti sa-l stregi pe celalat, m-am grabit si am gresit mailul 😉

  2. Pingback: Sonia e online! « dordedoi

  3. Daca n-as fi trecut de doua ori in ultima luna pe la poarta lui nu as fi fost atat de interesata sa vad filmuletul… Din pacate n-am intrat. Am fost totusi o data demult, sa fie peste 13-14 ani de-atunci si am fost impresionata. Era primul parc mai mare pe care il vedeam, poate si de aceea.

    Am trei lucruri pentru care vreau sa-ti multumesc sau sa te felicit: 1. pentru ca ai spart gheata cu filmuletul si cu pozele, chiar daca nu e modul tau preferat de a te exprima. 2. Pentru link-ul catre Cuvinte Alese – nu ma mai satur de privit, clatit ochii si mai ales, 3. ai facut un lucru tare frumos ajutand-o pe Sonia 🙂

    • Mulţumesc MTS.
      1. Parcul trebuie să-l vezi, indiferent că e zi sau noapte, vară sau iarnă. Nu ai ce să regreţi. Data viitoare nu mai trece doar pe lângă poartă. rupe din timp clipe doar pentru tine.
      2. Cuvinte alese este un blog plăcut pentru oricine vrea să se simtă puţin altfel decât în cotidian, probabil fiindcă ne arată tot ceea ce nu avem timp să vedem din cotidian.
      3.Este uşor să fii generos atunci când poţi, sau ai posibilităţi. În rest nu am nici un merit.

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

