Pseudosondaje

M-am gândit că de la o vreme am devenit prea serioasă. Aproape că-mi dau lacrimile gândindu-mă la asta.
Noroc cu Sfbacterie că a venit cu o idee haioasă şi şugubeaţă. Să ne apucăm să facem sondaje. Despre tot şi toate, despre cât de mult ne plac sarmalele, despre câte amante are Piţurcă, despre nevestele lui Iri şi bărbaţii lui Moni, despre victoria in ratinguri a Otv-ului versus Showul păcătos al lui Capatos, despre divorţurile lui Prigoană sau despre blestemele buzukăi. Desigur că vom face şi sondaje despre cât de mult ne place şaorma, sexul şi palinca, sau invers. Sau despre cât de mult ne înjurăm şeful, scuipăm în trafic sau batem pisica vecinului.
Sunt doar nişte simple întrebări la care, sunt convinsă, toţi avem câte un răspuns nevinovat 😀
Şi cum toţi tranzităm zilnic o mulţime de bloguri, sau majoritatea, primul sondaj o să fie despre cel mai tare blogăr şi cel mai nemaipomenit din toate câtele se există pe lumea internaută, desigur în :
CINE E CEL MAI TARE?
Aşteptăm cu nerăbdare răspunsurile semnate anonim din partea voastră 😀

16 gânduri despre „Pseudosondaje

  1. Tre’ să dăm şi linck? 🙂
    Serios vorbind, dpmd vedere, Teofil. Are nu ştiu cîte bloguri de înaltă ţinută academică, unele în lb. engleză (are dublă cetăţenie ro şi sua), bloguri de pe care afli cam tot ce se întîmplă pe lume, istorie, paleografie, artă, literatură, politică, politologie, filosofie şi mă opresc aici că-l fac să sughiţe şi e păcat de el 🙂

    • Dragul meu Tibi sunt pseudosondaje. După cum am scris şi in articol, nu vrem decât să ne amuzăm copios pe seama unor întrebări nevinovate
      Tu intră acolo şi ai să vezi că de fapt totul e la un foarte mare mişto. Strict pentru amuzament.
      Hmm, dar când voi face un sondaj despre care chiloţi sunt mai agreabil de purtat boxerii sau slipii, sunt curioasă foc cât de serios ai să fii 😛

  2. Aaa, eu am o mare slabiciune pentru o blogăreasă: tanti Nutzi, spaima revolutii! De ce? Ca-i la curent cu toate evenimentele arzatoare si le trateaza prin lipsa: ultimul post, ceva despre turismul romanesc, ce merge in directia aia a buna!

  3. cel mai tare? stai să mă gândesc… tare la ce? ştiu… cel mai tare, pentru mine, e bogdan epureanu! la cât a tot promis că va reveni în blogosferă (prima rundă un an şi ceva) a doua rundă are şi ea deja câteva luni… chiar e tare. 😀

    • psi, dar ai dat cu bifa la sondaje? şi avem de gând să facem cât mai des câte un sondaj. ce, numai cercetătorii britanici să vină cu tot felul de chestii? noi să nu avem şi noi cercetătorii noştrii? 😀 sau chestiile noastre?

      • facem, mitza, cum nu!
        studii amănunţite şi sondaje despre efectul apei de ploaie asupra ratei inflaţiei, despre cine a fost mama lui keynes, dar mama lui ştefan cel mare….şi aşa mai departe… nuuu? 😀

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

