Confidenţe

Mi-am spus, într-o vreme, că nu am să scriu niciodată despre acest subiect. Au fost destul de mulţi cei care au făcut-o înaintea mea, dar nah, prea e amuzant şi am râs pe înfundate de prea multe ori ca să nu mă descarc de data asta şi aici.

În fond şi la urma urmei nu am avut niciodată impresia de a fi inventat eu roata ci doar, ca şi alţii, mă bucur de faptul că se învârte.

Dar să revin. Mă tot izbesc în statcounterul meu de cuvintele/expresiile după care se ajunge în blogvista. Dar nu, nu, nu am să dau vina pe google. Ar fi aiurea, în fond google este un motor de căutare care foloseşte un principiu pur matematic, sau analogic, cum vreţi. Pe mine mă distrează doar cei care folosesc acele cuvinte/expresii pentru a căuta ceva şi în funcţie de asta nu mă pot abţine să nu încerc să-mi închipui ce fel de persoane se ascund în spatele acestor căutări şi cam ce răspunsuri şi-ar dori să afle şi fără să vreau, ca şi un joc, îmi imaginez că le răspund pe loc într-un dialog imaginar. Uneori chiar încerc să mă pun în locul lor, dar nu-mi reuşeşte aşa că renunţ repede.

Aşa că să vedem(cu scuzele de rigoare, desigur, pentru limbajul ieşit, pe alocuri, din canoane)

„creşterea claponilor” -eu cred că cineva a aflat că am lucrat la o fermă  şi acum vrea să-i ofer consultanţă. Măcar să nu vină naiba cu pretenţii pentru măsura 3.3.1

„femei proaste” „femei ce caută sex”- O Doamne, spune-mi că nu eşti unul şi acelaşi care crede asta

„a adormit în frigider”- probabil s-a plictisit căutând ceva de mâncare

„bebelusul meu nu mai sta sa-i curat nasul”- cine ştie, o fi crescut mare, poate are nevoie să-i cureţi altceva

„cea mai frumoasă pizdă”- sincer? Îmi e greu să mă decid, sunt aşa de multe….

„cuplu care se sărută”- cum, mai există aşa ceva?

„după 15 ani de căsnicie”- ai grijă! dacă nu bagi divorţ urmează al 16 lea

„fofoloanca pe sub fustă”-huh, ador cuvântul „fofoloancă”, dar sigur există şi fofoloancă în pantaloni nediferită de prima variantă

„poveşti cu grăsune”- dude, miroase a fetiş aici

„ras în cap de femei”- precizaţi vă rog care cap

„sex de poveste”- uite unul care ştie exact ce vrea

„stefănescu îşi fute angajatele”- măi ştefănescule, ţie nu ţi-e aşa puţin ruşine? Chiar aşa, pe toate?

„vreau să fac sex cu gaiţă”- păi şi ce-mi spui mie?! Spune-i lui, dragă!

„fumători abstract”- hmm, eu când fumam foloseam tutun, abstract nu am încercat

„am încercat s-o fut în cur dar nu vrea să stea”- pfff, poate că nu-i place măi.

„i-am tras o palmă şi ea mi-a dat cu scaunul în cap”- bine ţi-a făcut!

„poveşti de adormit frumoase”- Master Card şi Visa

„trei băieţi şi o fată au făcut-o lată”- asta deja sună a poezie

„mature baia mare, sex cu camera ascunsă”- suspect, asta miroase a treabă aranjată

„am un blog de poveşti”-ahaa, şi eu am unul

„teme pamflet”-mergi în parlament sau la acces direct şi găseşti câte teme vrei

„animal ţap cu două capete”- cred că e Ştefănescu, tipul de mai sus

„o să te aştept iubito”- tu, ce romantic eşti măi dragă 😀

„povestea câinilor comunitari”-nu, sorry, n-am scris-o încă

„povestea sexului virtual”-nici pe asta. Fraţilor, nu-mi mai daţi idei!

sursa poză

Mulţumiri google pentru inspiraţie 😀

32 de gânduri despre „Confidenţe

  1. „am încercat s-o fut în cur dar nu vrea să stea”
    Poate vrea sa alerge! Poate vrea sa te vada cum futi si alergi in acelasi timp, cu pantalonii in vine eventual, ca un mascul feroce ce esti!

    Intr-o alta ordine de idei, asta cu: „nu vrea sa stea” ma face sa cred ca multi barbati inca mai trateaza femeia ca pe o vaca. Ca aia nu poate comunica decat intr-un fel. Lucru extrem de gresit! Vaca are 5 sfarcuri ce mama dracu’!!!

  2. nu te plânge de idei! 😆 lasă-le să vină!
    eu încă nu am scris despre cum mă găseşte lumea, dar râd şi eu cu mare poftă. interesant este însă altceva la mine: am scris mai demult, despre tradiţia junilor braşoveni şi postarea aceea adună zilnic o sumedenie de spamuri.
    şi da… cine-i măi, ştefănescul acela?

    • Vai Nea Costache, matale eşti bărbat. Deja m-apucă spaima gândid că ai da în vileag dorinţele femeilor care te-au cătat prin blog. Hmmm, căci se ştie doară că femeile îs mult mai nebunatice când priveşte imaginaţia. Nu că bărbaţii n-ar fi, dar ştii dumneata la ce mă refer… 😀

  3. Delicioase cautarile alea la tine. La mine e simplu de tot. Toate cautarile sunt legate de organe. Nu ma intreba ce are a face sula cu mucegaiul…Singurul raspuns ar fi BRANZA!

  4. Citesc şi eu cu ceva întîrziere postul acesta şi rîd pe săturate. 😀
    N-am avut niciodată curiozitatea să văd ce rătăciţi îmi bagă goagăl pe blog şi nici nu m-a interesat pînă acum. Mai ştii, poate că o să mă uit şi eu să văd ce şi cum. 🙂

  5. Ceea ce este trist, este aceea nu ca natura isi are ciudateniile sau ciudatii ei ci faptul ca acestia din urma reusesc, asemenea unui virus, sa se propage cu o viteza uimitoare. Rezultatul este denuntat. Excelent

  6. Cititul statisticilor este una dintre cele mai distractive activitati legate de bloging si pentru mine. Cand vad ca sunt oameni mai nebuni/prosti decat mine, ase-mi creste inima…. 😀

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

