Contrareplică

Această postare intră în jocul propus de Tibi şi Psi prin care reamintim scrieri din trecut. Poezia de faţă a fost scrisă de mine pe blogul unui bun şi drag prieten: Milogul SRL dar de data aceasta o dedic unui alt prieten, mai nou, de blogosferă: Papillon-care suferă de un fel de donquijotism în lupta cu morile de vânt ale naivităţii masculine 😀

Dumnezeu, într-o-ncercare,
Construind la Rai o poartă,
Vru să fie lumea mare
Lui Adam dându-i consoartă.

“Iată fiule,- îi zise,
Dintr-o coastă ţi-am creat
Nălucire ca din vise,
Singur eu nu te-am lăsat.”

“Vezi Adame că-i firavă,
Plăsmuită mai silfidă,
E femeie şi-i suavă,
EU ţi-o dau s-o ai în grijă.”

Dumnezeu stătu-n grădină,
Pe Adam să mi-l înveţe,
De femeie cum să ţină
Şi din gesturi s-o răsfeţe.

Mândru e Plăsmuitorul
De Adam şi a lui Evă,
Bucuros că omenirii
I-a creat acum o sevă.

Mândru se uita-n grădină,
Cum Adam, acum bărbat,
Vede-n Eva o regină,
Ocrotind-o de păcat!

Şi cum viziunea-i gata,
Hotărî c-aşa-i frumos,
La ceruri deschise poarta
Şi din Rai plecă pe jos…

Vaaaai! Ce teribil! Cum să spun?
Nici nu apucă Măiastrul
Să se aştearnă-ntins la drum,
Că-n Rai începu dezastrul!

Fin’că Adam uitându-şi firea,
Strugurii stropşind la vie,
În lichid pierdu menirea
Şi pe Eva de soţie.

Iar femeia, speriată,
Şarpelui ceru ca sfat,
De dihonia cea beată
Cum să simtă c-a scăpat!

Târâtura profitând,
De momentul de răspar,
Evei-sugeră în gând
Ca să muşte dintr-un măr!

Nu văzu sărmana fiinţă
Că şi şarpele-i bărbat,
Tremurând de neputinţă
Gura-i căzu în păcat!

Hm! Gustul însă, de moment,
Plin de zahăr şi savoare,
Îi deschise în mod strident
Ochii ei orbiţi de soare.

Coborându-şi brusc privirea
Se opri, uimită-n loc,
Neştiind c-aşai menirea
Ca-ntre craci, să-i crească-un smoc!

Şi fugind grăbită-acasă,
Ruşinată de opinii,
Ea, din frunze vru să-si coasă,
O perche de bikini.

Doar că se grăbea-n zadar,
Lui Adam nici că să-i pese:
El avea un mădular
Prins de coaie după fese!

Şi cum se uită mai bine,
La Adam între picioare,
O izbi un gând în sine:
“Cin’să fie acolo oare?”

Eva se uita zăludă,
Fiindcă mădularul gros,
Către ea privind a ciudă,
Zici că-i şarpele sfătos!

Vaaaai! Acum a înţeles
Cine-a pus-o să greşească,
Că cei doi şi-au dat în ghes
Şi pe ea s-o îmbrobodească!

Începu, scoasă din fire
Tot ţipând, să se agite,
Le făcu o gălăgie
Să mi-i scoată din sărite!

Dumnezeu, trezit în grabă
Auzind scandal în rai,
Ridicând din cot o barbă
Vru sa vadă unde-i bai.

Supărat, însă, Măiastrul,
Că cei doi L-au deranjat,
Vru să-nchidă acum dezastrul
Şi din Rai i-a alungat.

EL tună , dregându-si graiul
Privind către ei perplex:
“O să mai vedeti voi Raiul
Doar când o să faceti SEX”!

46 de gânduri despre „Contrareplică

  1. haaaaaaaaaaaaa
    hahahahahahaha
    aaaaaaaaaaaaaa
    O viziune sănătoasă asupra Genezei. M-am leşinat, dar nu mai aveam mult~
    Cred că dacă ai vrea, ai putea explica în versuri şi de ce aveau buric.

  2. Pingback: psi-words » cuvinte din trecut/ la limita suportabilului

  3. 😆 frumos început de duminică mi-ai făcut, miţo!
    şi stau eu şi mă socot că uite, cum spui, fructele dăunează grav sănătăţii. mere, struguri… trebuie să ne ferim de ele! musai!

  4. Pingback: Repostare « Tiberiuorasanu's Blog

  5. Pingback: Povești din bătrâni « Dictatura justitiei

  6. Pingback: Cuvinte din trecut – Anghinarea | Cioburi de chihlimbar

  7. Vai Coano, poezia asta e pentru mine. I am the luckiest boy in the universe. Asta ma motiveaza si mai mult sa ma iau de dudui. Este o datorie pe care ma angajez sa o duc la sfarsit cat mai sarguincios si diligent.

      • Sunt pe un laptop bengos (pe care nu-l folosesc decat sa pun diverse obiecte pe el) zilele astea pana cand imi recuperez rabla de calculator. Promit sa revin in forta in cateva zile. Abia pot scrie pe laptopul asta. Stii ce mi=a zis amicu meu care imi va formata hardiskul? „Cati ani are discu asta” Radea. „vreo 10” zic eu „Pai tu care zici cat de redepe imbatranesc femeile comparativ cu barbatii, sti care e echivalentul in ani de femeie la un harddisk de 10 ani? Vreo 80!” Hahahahahha Deci, cel mai repede imbatranesc hardiskurile, dupa aia pitzi si cei mai tinerei raman barbatii. Good night!

      • Eu din toată polologhia pe care mi-ai înşirat-o aici am înţeles că practic până acuma ai umblat cu o băbăciune fiindcă nu ţi-ai putut permite una mai tânără 😀
        Şi da este adevărat că femeile îmbătrânesc mai repede decât bărbaţii, dar măcar se pot consola cu altceva: că pot face sex până mor, pe când bărbaţii doar până pot. Chiar mă şi întreb: oare la ce foloseşte faptul că bărbaţii nu îmbătrânesc la fel de repede? Probabil ca să nu sperie copii… 😛

      • Femeile pot face sex pana la 80 ani DACA careva VREA sa faca sex cu ele. Tu ai face sex cu babaciuni expirate doar pentru ca sunt disponibile? Ai?
        Si harddiskul meu de 10 ani e teapan, solid si bun la tabacit. Nu e sensibil ca o mimoza.

  8. Acu…eu nu ştiu…ce-o fi cu Raiul!
    Perfecţiune, idealism, lamen-tare, de-gene-rare sau exhibiţionism verbal… ori chiar comportamental!?
    :))
    Cert e că, izgonirea a fost făcută pe baza mult prea marii Zarve.Şi cu siguranţă s-au împărţit beligeranţii între dorinţa de a poposi şi prăznui :)…unii în Rai iar alţii în Iad.Şi uite aşa se pare că… nici acum n-au căzut pe un numitor comun. Zic ei în sinea lor:Ne-am plicisiii….
    :)))
    Şi unde probabil, aşa ne-am născut. Într-o zarvă colorată molcomă cu accente latente…degenerată într-un scandal ideatic în diferite formate.
    Am reuşit să le iau partea?
    :))

  9. Nu pot să nu remarc Mitul ăsta fantastic al Şarpelui! 🙂
    Pare a fi Blestemul modern: renegat, repudiat şi respingător!
    Oare Thanatos ştie?
    Sic!
    :))

  10. Pingback: psi-words » provocarea nr.7

  11. Daca nu era publicata la noi pe blog parca nu era cine stie ce, asa nu pot sa spun decat ca am citit-o la fel ca la inceput cu aceeasi intrebare, de unde mma draq ai scos-o, ca unde ai bagat-o am vazut. 🙂

    • Sinceră să fiu, dragă Milogul, nici eu nu ştiu cum îmi troznesc toate prin minte, dar uneori stau şi mă gândesc că poate că asemenea întâmplări, dacă au existat, trebuie să fi avut şi o notă de umor, nu doar pline de rigiditate 😀

  12. Pingback: Inspiraţie | Simplu

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

