Urzica din şosetă

Dintr-un ghem de lână,
Sucit pe o mână,
S-a ţesut o Şosetă
Cu poveşti de trompetă,
Şosetuţă-şosetă
Din fir de mulinetă,
Agăţată cu scoabe
Şi umplută cu snoave,
Poveşti cu pitici
Şi haioase de pici,
Cu borcane şi nori
Şi saltele cu flori,
Cu fecioare şi zmei
Ori zâni derbedei,
Cu desene pe zgură
Ca-ntr-o sală maură.
Toate astea îmi plac
Şi azi eu le fac
Poezucă, baladă
Ca la bâlciul din stradă
Să-i voteze pe şest
Primii-n RoBlogFest!

Pentru că-mi place să-mi promovez prietenii, Şoseta şi Şosetuţa 😀

VOTEZI la roblogfest 2012

Un gând despre „Urzica din şosetă

  1. Ți-am citit poezuca și ne simțim deja învingători măcar pentru faptul că îți este atât de drag de noi încât ți-ai făcut timp să ne-o scrii și să spui cititorilor tăi despre competiția în care suntem vârâți. Îți mulțumim și recunoaștem cu subiect și predicat că o parte din titulatura de blog colectiv ți-o datorăm ție și colaborărilor pe care le-am avut și le vom mai avea în Urzica din Șosetă. Sperăm să nu dezamăgim și să ne reprezentăm cititorii cu cinste la RoBlogFest.

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

