Lista electorală

Zece candidaţi corupţi
Vor campanie nouă,
Unul a intrat la zdup
Şi-au rămas doar nouă.

Nouă candidaţi mai mici
Au pus legile la copt,
Unul lua cârnaţi ca şpagă
Şi-au rămas doar opt.

Opt de frunte candidaţi
Scriu lucrări şi doctorate,
Unu’ a copiat în teză
Şi-au rămas doar şapte.

Şapte candidaţi cu ştaif
Fac contracte şmecheroase,
Unul însă-i curentat
Şi-au rămas doar şase.

Şase candidaţi grăsuni
Joacă sârba în opinci,
Unul a căzut pe noadă
Şi-au rămas doar cinci.

Cinci politici extremişti
Merg la psihiatru,
Unul n-a mai vrut pastile
Şi-au rămas doar patru.

Patru candidaţi cărunţi
Se bat între ei,
Unuia i-au spart doi dinţi
Şi-au rămas doar trei.

Trei membri dintr-un partid
Fac contracte pe nevoi,
Unul a luat bani prea mulţi
Şi-au rămas doar doi

Doi parlamentari de vază
Trag minciuni cu tunul,
Unu-i travestit politic
Şi-a rămas doar unul.

Un politic mai ochios
Făcea băi chiar în mulţime,
Dar mereu e suspendat
Şi la vot nu vine.

Drept urmare, eu mă-ntreb
Şi cu ţâfnă m-ambalez:
Prea cinstiţi parlamentari
Eu cu cine mai votez?

Poezie dedicată cu mare drag amicilor mei care combat toată ziulica clasa politică, fiecare pe orientarea lui (sic!)
adică simpaticului Sf Bacterie, distinsei Dictatura Justiţiei, Căpcăunului 😀

16 gânduri despre „Lista electorală

  1. Sarumâna tanti. Uite vezi ! De-aia te iubesc eu pe matale ca pe propria-mi matusa (omonima): fiindca esti talentata, onomatopeica si tii frate la tavaleala, nu ca altii care mor dân prima.

    Draguta poezia si si realista. Parerea mea, daca am voie la o parere, ar fi ca cine nu stie inca pana la aceasta data cu cine sa voteze. mai bine sa nu mai voteze deloc. Ca cine se dumireste in ajun precis e sacrificat a doua zi. Superba poza asta cu matale lasata-n balta de catre politicieni verosi. Cu bicicleta cu tot.

    • Ştiam io că-ţi va place şi vei şuşoti bucuros la poezie, chit că e scrisă la repezeală cât să nu-mi pierd şirul la cele zise mai de dimineaţă pe (b)Arca domniei tale.

  2. Mitza-ncepe-a scrie iar,
    este tare bine!
    Nu de alta, are har !
    Mult mai mult ca mine

    Fiin’c- a stat atâtea luni
    Făr’ să scrie buchie.
    Vrea să ne descrie lumi
    Chiar în politichie.

    Zice ea ,cum am văzut,
    în modele varii,
    despre cum joc şi-au bătut,
    de popor, parlamentarii.

    Da’n final, ne lasă-n ceaţă, ioi !
    nu ne spune şpilul.
    Zic aşa , votăm şi noi
    cum la joc, copilul.

    S-au cam dus douăj’de ani
    de când avem ţelul
    să vedem şi noi, sărmani !
    luminiţa din tunelul…

    Când am zic :”Iaca- a venit !”
    Nu era RENELUL !
    Peste noi s-a repezit
    în viteză mare, trenul !

    De-aia , Mitzo, uite-ţi spun:
    N-are importanţă,
    Poţi vota pe cine vrei,
    Toţi sunt ca pe-o ştanţă !

    • Hait! Că nici n-am început
      Să mai scriu ceva
      Când în poartă mi-a bătut
      Mândru, cineva.

      A bătut puternic
      Cu multă putere
      Explicând cucernic
      Crunta lui durere

      Groaza ce-l doboară,
      La nivel politic,
      De cei ce omoară
      Spațiul mioritic.

      Din păcate, peste tot,
      Occident sau orient,
      Cei ce dau un vot
      Achiesează-n ambient

      Iar noi, ca tot omu
      Iar vom face haz
      Fiindcă iar, bizonu,
      Plânge de necaz,

      Aburit de candidații
      Dornici de ciolan
      Împărțind zahăr în rații
      Și-o ciorbă pe an.

      • Iaca ,Mitzo, ai greşit !
        Nu scriu cu durere.
        De cînd tu ai revenit
        scriu chiar cu plăcere.

        De politicieni am zis,
        ducă-se cu noaptea !
        Mirotic, da, aşa-s
        Că doar stau în Vrancea.

        Despre zahăr şi ciolan,
        ori, ciorba anuală.
        Lasă-mă să cred c-ăst an
        pe mită-o s-avem boală !

        Bun şi râsu’, e vioi .
        Doar se spune permanent :
        întotdeauna între lighioi,
        doar bizonu-i consecvent.

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

