Duzina de cuvinte-Am draci!

Am draci
Cu nervii buimaci,
Care tremură-n echilibru precar,
Alunecând nesimțiți din buzunar.

Am draci
Călare pe craci,
M-am trezit cu ei de dimineață
Dezlegați de-o cheiță cu ață.

AM DRACI!
Orăcăiți și boraci,
Ce mă fac, vremelnic, nervoasă,
Încruntată la ochi și hidoasă.

Am draci
Care urlă: Să taci!
Fiindcă refuz să mă-nec în blazare,
Precum o mâță leșinată la soare.

Am draci!
Adunați din copaci
Cu frunze ruginite, desprinse,
Dintr-un anotimp cu luminile stinse.

AM DRACI!
Cu clești ca la raci
Cu care am să scot, la-ntâmplare,
Ochii oricui în cale-mi apare.

AM DRACI!
Roșii, sforaci.
Ce m-aleargă când devin exigentă,
Ca un soi de vechil cu privire atentă.

Am draci
Cărunți și săraci,
Lipiți de creioane ce stau în balans,
Cu vârfuri rupte de nervi și suspans.

Am draci
Hăituiți de gonaci,
Ca să-i prindă înnodați de-un arcan,
Împinși pe furiș într-un negru vulcan.

Dar, ca prin vis
Greu de descris,
Totul fuge dacă simt, nestemat, un sărut
Ce-mi adie pe buze. Cred că mi s-a părut!

nervi

S-au mai băgat în seamă cu duzina de cuvinte și: psi, dor, carmen, altcersenin, tibi, anacondele, cita

Update: am primit de la Cristian Oprea un comentariu la această poezie. Comentariul mi-a  plăcut atât de mult că mi-am spus că e păcat să se piardă printre celelalte, indiferent cât de multă cinste mi-au făcut toate aprecierile .

Taci, ca-i bine sa ai draci,
Altfel te atotprefaci,
Te complaci cu maniaci,
Nu te faci, doar te desfaci,
Zaci ca visele-n copaci,
Pui colaci pe cur si craci,
Vezi gandaci insomniaci
Toti burlaci si varcolaci,
Tu posaca,ei posaci,
Cumperi ierburi in rucsaci
De la vraci/carpaci/macaci,
Si te satisfaci stangaci
Cu-n cvartal de-aurolaci…

Esti mai vie, cand ai draci,
Ca un camp imens de maci !

Mi-a placut si sa mai faci…

Am râs cu lacrimi și fiindcă m-a lăsat fără cuvinte am urcat-o aici. Știind însă că mai toate poeziile lui Cristian sunt „tari” și „drăcoase” nu am decât un singur răspuns pentru el.

tatuaje-ingeri-10poza am găsit-o codrosu

46 de gânduri despre „Duzina de cuvinte-Am draci!

  1. Pingback: Declarație « Cățărătorii

  2. Pingback: Duzina de cuvinte – O cheiţă a confortului | VERONICISME

  3. Pingback: Trec în revistă bloguri « Tiberiuorasanu's Blog

  4. Pingback: Simplu exercițiu de…. « Dictatura justitiei

  5. Pingback: Stiri « Abisuri

  6. Pingback: Inelul – duzină de cuvinte/psi-luneală + plagiere | Cioburi de chihlimbar

  7. Taci, ca-i bine sa ai draci,

    Altfel te atotprefaci,
    Te complaci cu maniaci,
    Nu te faci, doar te desfaci,
    Zaci ca visele-n copaci,
    Pui colaci pe cur si craci,
    Vezi gandaci insomniaci
    Toti burlaci si varcolaci,
    Tu posaca,ei posaci,
    Cumperi ierburi in rucsaci
    De la vraci/carpaci/macaci,
    Si te satisfaci stangaci
    Cu-n cvartal de-aurolaci…

    Esti mai vie, cand ai draci,
    Ca un camp imens de maci !

    Mi-a placut si sa mai faci…

  8. Pingback: Ecuație – o duzină de cuvinte | innerspacejournal

  9. Pingback: Duzina de cuvinte… Echilibru « Dor De Dragoste

  10. Pingback: Diavolul păcălit ? Niciodată ! « Dictatura justitiei

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

