Disputa

Pe strada mea, în cartier,
Stau în chirie două fete,
Dar şi un tip, un domn becher,
O florăreasă şi-un sticlete.

Becherul, un bărbat distins,
Am observat că-i cam zurliu,
Fiindcă-l văd cum, înadins,
Râde la fete şi-i zglobiu.

La cea roşcată merge joi
Să bea cafea şi-o apă rece,
Şi nici nu iese, mai apoi,
Decât pe vineri, pe la zece.

Bruneta însă, fiind focoasă,
Îl ţine închis la ea trei zile,
Că-i rea de gură şi geloasă
Şi jur că-l scoate din textile.

Sincer acum, vă spun şi vouă
O vorbă plină de-adevăr:
Că între două nu te plouă
Doar dacă nu se trag de păr!

Dar viaţa lui, de huzureală,
Părea acum să ia sfârşit,
Că-i greu să ţii la tăvăleală
Când toată ziua eşti mârlit.

Deci, trebuie acum să ştie
Clar şi decis, ce va să facă,
Pe care-o ţine de soţie
Şi care pleacă, supărată.

Dar crezi că treaba e uşoară,
S-alegi doar una din femei?
Pe cea brunetă? Pe cea sprinţară?
Nu s-ar putea să stea toţi trei?

Femeile când au văzut
Că se codeşte-n loc s-aleagă,
Lui, o surpriză i-au făcut
Ce-au judecat o zi întreagă:

Decât să stea să îşi dispute
Becherul, indecis cu ele,
Au preferat ca să se…mute.
Doar ele două…singurele!
Men's and women's legs. A man and two women.

.
.
Up-date
Dacă stai prea mult pe gânduri,
Sigur praful se alege,
Tot ce crezi că vei culege
Se va duce-n patru vânturi!

Morală semnată de Roxana
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Pe ceilalți prieteni, poate mai talentați ca mine, cărora le-a plăcut să scrie pe tema Disputei îi găsiți în tabelul lui psi.

61 de gânduri despre „Disputa

  1. Pingback: Disputa – Piratul din umbră | Tiberiuorasanu's Blog

  2. aveam asa o presimtire pe la jumatatea povestii despre cum se va termina disputa asta. mie imi place finalul. dar cu conditia sa mai aiba si becherul loc din cand in cand in ecuatie. sa nu ramana chiar de tot bosumflat :)).

  3. o! și poza este f. sugestivă ! Păcat , că nu i se vede mutra tipului. Poezia , ce să mai zic, vine la fix, să aducă un strop de picanterie , și de ce nu gînduri perverse în mintea unora .

  4. Pingback: Disputa: A fi – A avea (psi-luneli) | innerspacejournal

  5. Pingback: Psi-luneala Disputa | Fata din vis

  6. Pingback: Disputa | Mustăţi lungi, gheare lungi

  7. Da, sticletele, sticletele ce face ?!
    Dacă-i sticlesc ochii după tine, s-ar putea să nu mai aflăm nimic despre el 😉

    • Pe sticlete nu l-am pomenit decât atât cât să nu plângă că n-am vorbit și despre el.
      Dacă-mi dă, naiba, vreo amendă? 🙂

  8. Tot la noi, la motani, e mai bine! Mâţele nu sunt geloase! Poţi să ai câte o iubită în fiecare curte din cartier! Singura problemă sunt ăilalţi motani – trebuie să ştii să bagi frica-n ei! 🙂

    • @Griska: de acord, dar ce te faci cand patzi una d’asta?

      Motanas nedat la rele,
      Dar cu pofta de muiere
      A fost luat de ucenic
      De Motanul cel voinic.

      Intr-o noapte-ntunecoasa,
      Cei doi s-au suit pe casa
      Ca sa-nvete ala micu
      Cum e sa te dai bibicu.

      Sa agati matza-n caldura
      Ca sa uiti de draci si ura.
      Si cum asteptau cei doi
      Iaca se puse de ploi.

      Ploi torente, diluviene,
      Dai sa fugi, nu stai a lene!
      Cu vant aspru, foarte rece
      Piere cheful de-a petrece.

      Dup-o ora de asteptat
      Ala mic, deja barbat,
      Si satul de-asa amor
      Zise: – Nene, eu d’acilea zbor!

      sa fii iubit
      marcus

      • 😆 😆 😆
        Uite, bancuri puse pe versuri în mai văzusem 😀

      • @Mitzzico, bancuri, bancuri, dar cu morala. Ia asculta:
        De te dai macho motan,
        Roaga-te sa ai bulan
        Sa gasesti si o pisica
        Altfel faci doar treaba mica. 🙂
        sa fii iubita
        marcus

  9. Noa dara, daca nu ar fi fost disputa, categoric solutia problemei era una dintre cele mai proaste. Insa, ‘mnealui tre’ sa-si faca cruce cu limba-n cerul gurii si sa zica „multam doamne, ca avusei ceva de invatat din toata sandramaua asta”.
    Mi-a placut, am recitit si, de fiecare data n-am simtit in nici un vers ca ceva n-ar fi fost la locul lui. Mare placere sa te citesc, Mito! Dar, cred ca am mai spus-o asa ca…iarta!

  10. @Vazand aist-al nost’ becher
    Si-a zis in gand: Ia stai moncher!
    Si-a dat-o pe-un menaj in trei
    Cu florareasa si Andrei.

    Caci am uitat un lucru-anume
    Sticletele avea si-un nume
    In tot cartierul renumit
    Andrei, sticletele, iubit. 🙂 🙂

    Sa fii iubita Mitzzo si sa-ti traiasca numiti Constantin si Elena!
    marcus

    • Măi, măi.
      Ești deja al doilea care sesizează prezența sticletelui în cartier.
      Și dacă celălalt comentator observator de sticlete, pe numele dumisale Radu Humor, doar a sesizat prezența, bag seamă că te-a mâncat în taste pentru o mică completare 😆 😆 😆
      Doamne, chiar îmi dai idei. Musai să scriu o poezucă despre un sticlete.
      Dacă am destulă răbdare să o scriu ca lumea, cred că nici în mașină nu mă mai urc, de teamă să nu rămân fără carnet 😆

      Să fii iubit, Marcus!

    • Am înţeles complimentul
      Foarte….foarte…..de mă face să roşesc.
      Dar mă şi inerviez 😛 din cauză că pierduşi cadenţa la ritm.

      • Ah, ah, ah!
        Asta înseamnă că eu mă bucur de prezenţa ta doar dacă…ne e rost de beţivăneală?
        Să mă…bucur?

  11. Dacă tragi de poză puțin în jos, comentez și io!
    Dacă dezvălui tot, îți răspund și-n versuri.
    Dacă-mi faci cunoștință cu femelele, scriu și o carte de poezie…
    L-aș contrazice pe Mucegai, de dragul adevărului subiectiv: ești mai aproape de Păstorel Teodoreanu decât de Topârceanu.
    Păi eu ziceam de menaj a trois și tu o dai pe duete între fete?

    • Da de unde! Ești prea drăguț cu mine. Nu cred că sunt aproape de vreunul dintre cei doi. Dar pot visa 🙄
      Însă dacă începi iar să faci versuri, este posibil să cad și-n păcat 🙂

      • Și eu sper să mă plasez între Ion Barbu și Emil Brumaru, cu o retorică mai modernă, actualizată. Mă refer la stil. Pentru că, valoric, nu voi deveni niciodată vreun urmaș demn de vreunul dintre cei doi.
        Deci, să tindem, măcar!

      • Dacă un singur om apreciază cu adevărat tot ceea ce scrii tu, și tot merită să continui.:)

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!

