Ce mi-a adus moșul în ghete

Ieri, după ce am plecat de la job, m-am dus până la moll să cumpăr ceva de moș. Nebunie pe străzi, nebunie în parcare. Cum mașina mea nu-i dispusă la zgârieturi, am renunțat să-mi fac loc printre valurile de mașini care circulau haotic prin uriașa parcare așa că am ales să parchez ușor, fix pe primul loc găsit. Adică lângă rondul cu flori și pe care îl ocolesc toți în cerc atunci când trec pe lângă el. Nu am prea înțeles de ce mă claxonau toți șoferii, probabil se bucurau că mă vedeau iar la moll, de parcă nu aș da toată ziua pe acolo…
În drum spre supermarket am mai tras și eu cu ochiul prin cărucioarele oamenilor, curioasă fiind de felul meu, ca să văz ce mai cumpără lumea de moș. Vrute și nevrute.
Nu m-am dumirit prea bine așa că m-am gândit că mai bine fac un sondaj cu ce ați primit fiecare în ghetuțe.
Variantele puse de mine sunt inspirate strict din ce am văzut prin coșurile de la supermarket.

Îi provoc aștept pe toți blogării trolați de mine să-mi răspundă la sondaj. Dar să fiți sinceri, dah?
Psi
Șoseta cu povești
Tinicheaua
Căpcă
Balșul
Dex
Scorpio
Dor de femeie
Almanahe
Dl. Goe
Marcus
Virusache
Nea Costache
Tibi
Rokssana
Moșu (el nu e moșu din articol așa că nu vă dați la el)
Pappi
Dictatura
Dionis
Sfântul
și toți ceilalți care mai dați pe aici, din întâmplare, plăcere sau fiindcă nu aveți ce face.

33 de gânduri despre „Ce mi-a adus moșul în ghete

  1. Tanti Mitzo dar ati uitat sa spuneti despre binoclul in infrarosu cu care vedeti pe intuneric mai bine deact pe lumina, in special noaptea (ah noptile fara Luna), si cu care, minune, se vede si sub apa, si chiar in conurile vulcanilor. Sau pe asta nu vi l-a adus mos Nicolae ci… Altcineva.

    P.S. Mie mosul mi-a adus o sticla de Tawny Porto de 20 de ani (o varst aminunata). O fi mult? O fi putin? Nu stiu inca. Depinde exclusiv de contextul viitor in care o s-o desfac.

    • D-le Goe, vă rog, nu-mi deconspiraţi toate gadgeturile din dotare, că mă află lumea.
      P.S. 20 de ani este o vârstă minunată, cu condiţia să nu fie 20 de ani de la pensionare 😛

  2. nica n-o adus mosu; degeaba m-am chiombit in pantofii de la usa, la aia din camara sau la bocancii de pe scara la beci; pana si sandalele le-am dat jos din debara; nica! pesemne n-oi fi fost cuminte, desi io nu ma stiu cu bube in cap; asa ca de necaz am iesit sa-mi iau o bere si pe drum m-am intalnit cu mosu; unu din ei; sta intr-o catacomba pe malul marii si iese seara sa adune chistoace pe care le fumeaza cand citeste; l-am intrebat ce mi-a adus, dar el s-a uitat tamp la mine si mi-a replicat nemultumit “da votca n-ai?”

    • :)))))). Păh, moşule, avea dreptate, berea îţi face frig, nu cald şi îţi umple repede vezica. Şi e ruşine să faci pipi în mare 😀

  3. Sper ca votul meu să rămână în urnă, să nu fie furat se știe și de cine, și , de asemenea,să râmână secret ! 😆
    Moșul vine la mine abia sâmbătă pentru că banii de infrastructură, băieți deștepți sunt peste tot , s-au dus de mult în vilele … unora și altora. 😆

  4. Uite-aştept să vină neaua,
    stau cuminte în odaie,
    vreau să am şi eu safteaua,
    de la drag Moş Nicolae.

    Anul tot am fost cuminte,
    respectos, cu chef de muncă,
    am speranţa, clară-n minte :
    nu voi sta pe coji de nucă!

    Iar nuiaia, bat-o vina,
    n-o veni în gheata mea.
    ducă-se în altă casă,
    dă-o-ncolo de nuia !

    • Nu ştiu căpcă ce să-ţi spun,
      Eu te ştiu că tu eşti bun
      Însă moşu-i infractor
      Şi îi place, călător,
      Să se urce într-un tren,
      (E pe bune, nu-i catren),
      Şi nu-şi cumpără bilet,
      Navigând ieftin ca-n net.
      Tu, corectul poliţai,
      Dacă-l prinzi amendă-i dai.
      Poi la haltă îl dai jos
      Şi-l sudui pe bietul moş.
      Ş-acu vrei să stai cuminte,
      Crezi că nu te ţine minte?
      O să vezi tu, căpcăune,
      Că ai să primeşti, pe bune,
      O mândruţă nuieluşă
      Ce te-aşteaptă după uşă
      Pocnind cât poate de tare
      Drept la tine pe spinare 😛

      • Eşti tu rea, văd foarte cert.
        Nu gândesc aşa de tern.
        Vine Moşul cu un tren ,
        Şi în plus, fără bilet ?!

        Nu se poate, vezi în dungă !
        Iarna nu-i aşa de lungă.
        Trenul vine foarte rar,
        Scuză-mă, nu ai habar !

        Poi, de-ar veni Moşul cu trenul
        (tot pe bune, nu-i catrenul)
        S-ar topi de tot şi neaua
        N-am vedea nici chiar nuiaua !

        Iară eu, inimă largă,
        Nu l-aş arde, aş lua şpagă !
        Şpag-ar fi c-a ta saftea,
        Uite-o aicea, i-o nuia !

  5. Eu am o intrebare off-topic culturala din sincera ignoranta. Am vazut in ultima vreme pe bloguri chiar diverse scris din ce in ce mai des „moll” in loc de „mall”. E un trend cultural nou care reprezinta un fel de critica mai mult sau mai putin subversiv-aluziva la ceva anume, sau e doar o intamplare ?

    • La mine e folosit ca o transpunere fonetică, în mod ironic. Iar la o altă poezie, cred, că l-am folosit scris fonetic tocmai pentru a ”cădea” bine pe rimă..
      „Monseur se scrie monseur se citește”- faimoasa replică a lui Marin Moraru în filmul Actorul și sălbaticii 😀

Hai, dă-ţi şi tu cu părerea!